Terug naar overzicht
Hey Kim, Bij ons is het zaterdag de grote dag! Vandaag laatste dagje werken en dan nog de laatste regelingen treffen. Kleed afhalen, kostuums voor de suite, naamkaartjes plaatsen in de zaal...Voor de dag zelf heb ik nog niet echt stress precies, het dringt nog altijd niet door dat het zaterdag al zover is... Alleen wel stress voor de laatste regelingen.Het weer lijkt al bij al nog mee te vallen he! Ze geven toch al 16 graden en zon erbij! Duimen dat er veel zon is he, dan zal het direct een pak warmer zijn! Ik ben alleen wat bang dat ik koud ga hebben in m'n kleed, jij niet? Veel succes alvast!Groetjes,Sofie
Hoi naamgenootje Ook ik trouw dit weekend, vrijdag voor de wet en dan zaterdag de kerk en het feest :) De stress is ook hier lang weggebleven maar begint nu eveneens de kop op te steken. Maar ach als alles in orde is, kunnen we nu toch gewoon afwachten en vooral genieten! Groetjes tomenkim.onzetrouwpagina.com
haaidie, een andere Sofie voor 15/05/10! Ja hier ook al kriebels in de buik maar voorlopig nog doenbaar, enkel het weer mag dringend gaan veranderen maar de voorspellingen zien er inderdaad niet slecht uit veel succes en een schitterende dag toegewenst allemaal!! xx
ook hier een bruidje voor 15/05/2010. Bij mij valt (tegen alle verwachting in) de stress ook nog heel goed mee! Ik besef inderdaad ook precies nog niet goed dat het zaterdag echt daar is! Bij ons ook nog alle kleinigheden te regelen, kostuums afhalen, nog even bij priester langs, ... . Vandaag nog grijs weer, maar ze geven toch al een zonnetje en 16 graden.. Dus laten we er voor duimen! Veel succes op jullie -hopelijk- zonnige en fantastische trouwdag!! Groetjes, Evi