Nu Online
Momenteel zijn er 429 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidjes van 14 mei al zenuwachtig?

12-5-2010 10:13:53
Hey,

Hoe is het met de andere bruidjes van 14 mei (of in ieder geval dit weekend)? Al aan het stressen? Bij mij begint het nu toch echt te komen. Terwijl eigenlijk alles al geregeld is, dus nu is het wachten .. Gelukkig lijkt het weer mee te gaan vallen voor vrijdag (hopelijk wat zon)..

Groetjes Kim

Kim
14-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1056

Sofie
15-5-2010
 Meld misbruik12-5-2010 11:12:14

Hey Kim,

Bij ons is het zaterdag de grote dag! Vandaag laatste dagje werken en dan nog de laatste regelingen treffen. Kleed afhalen, kostuums voor de suite, naamkaartjes plaatsen in de zaal...

Voor de dag zelf heb ik nog niet echt stress precies, het dringt nog altijd niet door dat het zaterdag al zover is... Alleen wel stress voor de laatste regelingen.
Het weer lijkt al bij al nog mee te vallen he! Ze geven toch al 16 graden en zon erbij! Duimen dat er veel zon is he, dan zal het direct een pak warmer zijn! Ik ben alleen wat bang dat ik koud ga hebben in m'n kleed, jij niet?

Veel succes alvast!
Groetjes,
Sofie

kim

Meld misbruik12-5-2010 18:02:55

Hoi naamgenootje

Ook ik trouw dit weekend, vrijdag voor de wet en dan zaterdag de kerk en het feest :) De stress is ook hier lang weggebleven maar begint nu eveneens de kop op te steken. Maar ach als alles in orde is, kunnen we nu toch gewoon afwachten en vooral genieten!

Groetjes
tomenkim.onzetrouwpagina.com

Sofie

Meld misbruik12-5-2010 20:26:47

haaidie, een andere Sofie voor 15/05/10! Ja hier ook al kriebels in de buik maar voorlopig nog doenbaar, enkel het weer mag dringend gaan veranderen maar de voorspellingen zien er inderdaad niet slecht uit
veel succes en een schitterende dag toegewenst allemaal!!
xx

Evi
15-5-2010
 Meld misbruik13-5-2010 8:53:19

ook hier een bruidje voor 15/05/2010.
Bij mij valt (tegen alle verwachting in) de stress ook nog heel goed mee! Ik besef inderdaad ook precies nog niet goed dat het zaterdag echt daar is!
Bij ons ook nog alle kleinigheden te regelen, kostuums afhalen, nog even bij priester langs, ... .
Vandaag nog grijs weer, maar ze geven toch al een zonnetje en 16 graden.. Dus laten we er voor duimen!

Veel succes op jullie -hopelijk- zonnige en fantastische trouwdag!!

Groetjes,
Evi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...