Nu Online
Momenteel zijn er 295 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eten dj/fotograaf

12-5-2010 11:59:16
Hallo,

Moet je de DJ en fotograaf ook op de gastenlijst zetten om mee te eten? Ik veronderstel dat zij ook wel n hapje willen eten, maar weet niet goed hoe dit officiëel werkt. Hoe pakken jullie dit aan?

groetjes

sarah
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 887

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik12-5-2010 12:03:42

De Dj/fotograaf zal zelf wel zeggen wat hij wil.
Je hebt DJ's die eisen mee aan tafel te zitten. de onze wil gewoon een broodje en een fles water.
Als je DJ niets gevraagd heeft, dan beslis je maar zelf :)!

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik12-5-2010 12:31:05

De onze gaat hele dag mee, dus warme maaltijd is geen probleem lijkt mij, maar heb dat met zaal overlegd. Die (DJ/fotograaf/videograaf) mogen gewoon mee van het buffet eten, maar ik moet er niets voor betalen.

julie
28-5-2011
 Meld misbruik12-5-2010 14:02:28

Ik zou aan de feestzaal het hoofdgerecht mee vragen voor de DJ en de fotograaf.
Die mensen hebben ook de tijd niet om mee aan tafel te gaan hé want zij moeten foto's trekken.
De onze zal het hoofdgerecht mee eten, maar doet dit niet in onze zaal, hij doet dat in de keuken. Het is ook moeilijk om hem aan een bepaalde tafel te krijgen hé. Waar moet je hem plaatsen...

Annika
10-9-2010
 Meld misbruik12-5-2010 14:49:51

Ik zou/zal deze vraag ook stellen aan de mensen zelf, zij maken dit tenslotte elke week mee
Ik verwacht niet dat ze de hele menu mee willen doen, daarvoor komen ze tenslotte niet hè, maar als ze (zoals onze footgraaf) meer dan 12 uur achter ons moeten aanhollen, zullen ze zeker wel honger hebben.

stijn

Meld misbruik12-5-2010 17:00:51

Ik maak vaak vanalles mee en ben ondertussen op alles voorzien.
Het gaat van het ene extreme naar het andere.

Op het ene trouwfeest zit je smiddags met de familie mee aan de tafel en eet je mee , 's avond voorzien ze je ook een plek aan een tafel.
Dit zijn dan ook meestal de meest spontane mensen en beschouwen jou als fotograaf als een deel van "de familie".

Jij bent ook bijna de enige persoon die van het eerste moment van die dag tot het laatste bij hen bent.

Ik betrap er mezelf op dat ik op die feesten spontaan wat langer blijf en nog wat extra foto's neem.

Bij andere feesten is het 's middags op de kin kloppen en 's avonds al je veel geluk hebt krijg je iets van een vriendelijke ober.

Wat prefereer ik zelf : 's middags ergens iets van een broodje is meer dan voldoende. kan dit niet dan ga ik ergens frietjes eten of eet ik mijn boterhammen in de auto op. Dan hebben ze dus de pech dat ik er niet ben.
's avonds een bord van het hoofdgerecht ben ik al lang blij mee. En als dit kan waar de receptie gehouden werd i.p.v. aan een tafel bij de gasten ben ik een gelukkig peroon.
Meeste mensen houden er niet van als je foto's trekt tijdens het eten.Zijn ook geen flaterende foto's

Laatste trouwfeest dat ik deed had het koppel zelf voorgesteld om aan een tafel te zitten maar dit hoefde niet voor mij.
Uiteindelijk zijn enkele genodigden me komen halen en zijn ze allemaal wat opgeschoven zodat ik er bij kon.
Ben dan tot 3 uur op het feest gebleven om foto's te nemen (moest maar tot openingsdans).

Wat moet jij nu doen : denk gewoon na hoe jij zou behandeld willen worden en pas dat toe. Als je respect geeft zal je er ook terug krijgen. Onbewust laat iedereen zich daar door beinvloeden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...