TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Liselotte
25-6-2011
|
12-5-2010 12:26:55
Dag Lesley!
Ik weet hoe je je voelt!
Mijn vriend heeft ook zulke vrienden. Zijn broer is een van hen en die zal ik wel altijd moeten verdragen!
Ze doen hun behoefte ook in de tuin, maar drinken zich op onze kosten helemaal zat en kotsen dan in de pompsteen.
Dat laatste heeft de emmer doen overlopen.
Als ze bij ons langskomen, krijgen ze enkel nog gewoon bier en moeten ze zeker niet rekenen op meer dan 5!
Ik wil zo graag dat mijn vriend beseft dat het geen echte vrienden zijn, omdat ze vinden dat ik hem braaf heb gemaakt, dat hij onder de sloef ligt en dat hij alles doet wat ik vraag.
Das helemaal niet zo, maar in hun ogen ben ik the bad guy!
Sind het voorval met de kots in de pompsteen, negeer is ze gewoon.
Mij vriend mag ermee afspreken, ze mogen nog thuiskomen, maar ze krijgen geen blik en geen woord meer van me!
Het ergste is nog dat ze zich niet eens verontschuldigt hebben.
Als ze misschien sorry zouden zeggen, zou ik misschien nog kunnen zeggen, "tis goed, kzalt vergeten, maar je kan zien dat het niet meer voorvalt"
Ik verbied hem zeker niet om ze te zien, dat zou het alleen maar erger maken!
Doe zoals mij: probeer afstand te houden en doe het voor je vriend.
Hoewel het niet echt eerlijk is dat jij een vriendin moest laten vallen voor hem. Praat er met je vriend over en probeer tot een oplossing te komen!
Succes en héél véél moed!!!
Liselotte
|
|
Mila
5-6-2010
|
12-5-2010 12:29:59
Ik zou het nu ook niet meteen aprecieren moest er hier iemand in mijne hof staan pissen maar ik zou dan toch niet de drama queen uithangen van ik wil niet naar hun trouwfeest gaan.
Ik vind dat je ferm aan het overreageren bent. Je trouwt blijkbaar in 2011. Dat is nog zo ongelooflijk ver weg. Er kan nog zoveel gebeuren. En je denkt nu al aan geboortekaartjes? Ik zou je eerder voorstellen om te leven in het heden ipv in de toekomst. Niet iedereen is direct zwanger hoor. Kom aub van die wolk af!
Je wil geen contact meer met mensen die pissen in je hof... Hmm ik heb toch mijn bedenkingen bij over zo'n redeneringen
|
|
nele
17-7-2010
|
12-5-2010 12:39:02
Dag Lesley,
Ik moet Mila haar reactie een beetje afzwakken. Mijn verloofde plast ook al eens rapper in de tuin dan op wc (hebben wel tuin van 3 hectare bos). MAAR als je zegt mannen kijk daar is het toilet en ze lachen u uit... Is niet leuk. Maar dat is met alles zo bij ons mag je roken maar de peuken moeten in de assepot en niet op de grond. Als ik dat zeg van het begin en ze doen dit niet zou je pissed van worden dus dat begrijp ik wel.
Is een moeilijke situatie. Ik persoonlijk ben van het principe. Je bent met 2 individuen in een relatie. Ieder zijn eigen karakter en verleden en meestal verschillende vrienden. Iemand verbieden van kijk je mag die niet meer zien is eerder kleingeestig (want meestal betekenen die vrienden veel voor die persoon). Wat je wel kan doen is van kijk als ze zo doen wil ik er geen contact meer mee maar jij mag er nog altijd mee afspreken enz.
Zeggen van kijk ik ga niet naar hun trouw of ze krijgen geen kaartje als ik een bevallen ben is nogal drastisch. Uiteindelijk heb je toch een uitnodiging voor hun trouw gekregen. En blijkbaar zijn niet alle vrienden slecht dus op die trouw heb je ten eerste weinig contact met het koppel en wel met andere mensen. Ten tweede uit respect voor je vriend.
Als je een geboortekaartje stuurt daarmee doe je nu toch niet teveel. Zelf je werkgever krijgt er een.
Bepaalde dingen begrijp ik maar andere zou ik zeggen bekijk ze een beetje anders.
Groetjes
Nele
|
|
julie
28-5-2011
|
12-5-2010 13:53:54
Mila,
Heb jij al wat last van zenuwen? Ik heb al een paar felle reacties gelezen hier op het forum van jou. Laat het ons misschien wat gezellig houden?
|
|
lesley
3-9-2011
|
12-5-2010 14:02:52
Is een ambetante situatie ja
voor mijn vriend kan ik ze wel proberen verdragen maar elk contact dat ik kan vermijden zal ik vermijden
en madam mila btw als ge het wil weten als ik geen miskraam had gehad zou ik in september bevallen dus denk twee keer na voor je iets zegt
wie is hier de dramaqueen?? en waarom zou ik van mijn wolk komen he? wolken genoeg in de lucht................
|
|
eline
20-5-2011
|
12-5-2010 14:38:55
Dag Lesley
Jammer dat jouw topic hier zo'n reacties moet uitlokken. Laat het wat achterwege en probeer er niet aan te denken. Vind het jammer dat zoiets is gebeurd maar vind het bovenal zeer erg dat je je kindje bent verloren. Chance dat er genoeg (roze) wolkjes zijn... hehe :) of we zouden allen depri zijn.
Dikke zoen
Eline
|
|
nele
17-7-2010
|
12-5-2010 14:39:38
Hey lieve schatjes,
Please please val elkaar niet direct aan. We hebben zo vaak dit reeds gezegd op dit forum. Iedereen heeft zijn eigen gedachten en gevoelens. Wat voor de ene echt het einde van de wereld is kan voor iemand anders een lachtertje zijn. Sommige reacties zijn soms hard en heb je zoiets van f*** it. Maar uiteindelijk zijn we hier voor elkaar te steunen en soms effe te zeggen van neen ik denk dat je het niet juist bekijkt.
Maar het is niet omdat je denkt dit is juist dat het daarom zo is.
Het is al slecht weer genoeg buiten. Zorg dat het hier op het forum ook niet zo grijs en bewolkt is.
xxx
Nele
|
|
lesley
3-9-2011
|
12-5-2010 14:43:31
tis waar
wijze woorden nele
bij deze: mijn excuses voor mijn ongepaste opmerking aan mila
|
|
nele
17-7-2010
|
12-5-2010 14:54:29
Awel voel me weeral goed se !!! Zie je zo moeilijk is dat toch niet.
Neen geniet ervan iedereen zegt het is zo snel voorbij dus zal het wel zo zijn zeker...
Dus laten we met zen allen er een super leuke (en gezellige) boel van maken.
xxx
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
12-5-2010 16:29:00
Hey Lesley,
Zou ook serieus kwaad zijn als ze zoiets doen hoor! Dat doet een normale mens toch ni, allé, toch ni in een ander zijn privétuin. Da is gewoon een gebrek aan respect voor andermans eigendom.
En ik kan er inkomen da je nu liever niet naar hun trouw gaat. Maar laat het allemaal even bezinken en bespreek het eens met je vriend. Ziet hij dan niet in dan zijn vrienden te ver gegaan zijn?
|
|
funfoto
|
13-5-2010 8:26:23
|
|
kelly
24-6-2011
|
2-6-2010 17:36:35
hallo , kijk ik ben natuurlijk een raar persoon in dergelijke toestanden. Ik zou zoals lesley wijzen waar de toilet is. Indien ze dit niet doen dan kan ik niet garanderen dat de volgende keer die persoon geen emmer water over zijn ketel zou krijgen als hij dit weer zou doen. maar dat ben ik natuurlijk . We leven in een moderne tijd , men mag de vriendin / verloofde / vrouw van je vrienden niet behandelen als een slaaf of voetveeg. vind het persoonlijk wat respectloos van die bepaalde persoon naar jouw toe. Ik zou zoals aangehaald toch proberen met je partner hierover te spreken , maar op een kalme manier : niet meteen zeggen van : ik wil die hier niet meer zien / ik ga niet naar dat huwelijk enzoverder. uit gewoon je gevoelens tov de situatie.
Het zijn Zijn vrienden. Als het échte vrienden zijn dan zouden ze naar Hem luisteren.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|