Terug naar overzicht
M'n lingerie heb ik gewoon in de winkel waar ik altijd ga gehaald. 'k Denk dat je in een bruidsboetiek veel meer betaald dan in een gewone lingeriezaak. Voor m'n schoenen ben ik bij Van Loock geweest in Zandhoven. Groetjes,Sylvie11/03/06
Tineke, Bij mij idem, lingerie gewoon nu in de solden kopen en mijn schoenen komen van Van Loock in Zandhoven. Ik heb me door de verkoopster laten wijsmaken dat het merk bruidsschoenen dat zij verkopen door dezelfde fabrikant gemaakt wordt die de Linea schoenen fabriceerd.Wel een serieus prijsverschil de echte Linea schoenen kosten rond de € 180 en nu heb ik € 120 betaald. Ze hadden zelfs nog bruidsschoenen in solden maar hing af van je schoenmaat. succes met je zoektochtine
Mijn schoenen heb ik in de zomersolden in een gewone schoenwinkel gekocht, mijn lingerie in mijn vaste winkel, daar weet ik tenminste dat ze er wat vanaf weten en iets degelijks meegeven... ik heb dan ook geopteerd voor het gemak van de dag in plaats van een supersexy ding waar ik voortdurend alles in moet optrekken... voor de nacht heb ik dan wel iets specialers gekocht!
Ik heb ook mijn bruidsschoenen bij Van Loock gehaald, ook voor 120 euro. Vond ik wel heel veel geld, maar ik vond nergens anders ivoorkleurige schoenen...En mijn lingerie heb ik in de Inno gehaald, enorm veel keuze.
Voor mijn lingerie ga ik in een gewone winkel kijken, heb trouwens alleen een slipje nodig :) Da's dan't voordeel als je een kleine cupmaat hebt hé. En voor de huwelijksnacht koop ik ook iets speciaals, maar dan in de zomersolden.Voor mijn schoenen ben ik van plan op eens naar Gabrielli in Roeselare te gaan www.gabrielli-roeselare.be En anders ook bij van LoockGroetjesVicky09.09.06
Een echte aanrader voor lingerie in Brussel is Romance & Passion op de Louizalaan...Een klein winkeltje met een heel vriendelijke en behulpzame winkeljuffrouw...Niks is teveel voor haar!Groetjes,Sofie11/08/06
Weet er iemand het adres van Van Loock in Zandhoven of een website?Merci
Ik heb dit weekend mijn kleed besteld en heb er dan maar direct schoenen bij gekocht, van Linea. Ze waren inderdaad duur, het was 175 euro. Lingerie ga ik ook in een gewone winkel halen. Maar wat ik me afvraag: als jullie iets anders kopen voor de nacht.. hoe wissel je dan van ondergoed en wanneer? Lijkt mij nogal lastig?groetjes,Sofie14.08.06
Bedankt voor de reacties!Ik was ook van plan meer voor comfort te gaan, maar omdat mijn kleed geen bandjes heeft...moet ik zeker zijn dat het goed zit met mijn kleed en zeker alles omhoog houdt :-pWaar ergens is die winkel op de Louizalaan? Ik werk nl op de Louizalaan ;-)Ik heb gehoord van mijn getuige dat er in de galerij op de Toison D'Or ook een winkel is met trouwschoenen aan degelijke prijzen...
heb het al gevonden - louizalaan 116...Merci!