TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
katlijn
10-4-2010
|
12-5-2010 13:05:22
Hé Ine,
ik had zelf helemaal niet zoveel bij. Enkel paspoort+rijbewijs (je weet nooit?? ) een paar briefjes van 10euro. pijnstillers, mijn lipgloss en een haakpen om 's nachts de knoopjes achteraan mijn kleed los te krijgen
|
|
julie
28-5-2011
|
12-5-2010 13:50:12
DEO!!!
En zorg er ook voor dat je een flesje water in de ceremoniewagen hebt. Een vriendin van mij voelde zich genoodzaakt om een wel zeer grote slok van de wijn in de kerk te nemen omdat ze enorm veel dorst had!
|
|
Friedl
2-7-2010
|
12-5-2010 15:55:52
Wat ik hier lees in een gelijkaardig topic: identiteitskaart (SIS-kaart), mini-deo en lippenstift.
Eventueel ook: veiligheidsspelden, pleisters (blaren), zakdoekjes, nurofen, mascara, andere dingen om je make-up bij te werken, zakspiegeltje, iets om uitgelopen make-up te verwijderen, parfum, wat geld, eventueel een extra paar kousen
Zelf denk ik dat ik iemand anders die spullen laat bijhouden... Moet ik nog even overleggen :-)
|
|
Friedl
2-7-2010
|
12-5-2010 15:56:01
Wat ik hier lees in een gelijkaardig topic: identiteitskaart (SIS-kaart), mini-deo en lippenstift.
Eventueel ook: veiligheidsspelden, pleisters (blaren), zakdoekjes, nurofen, mascara, andere dingen om je make-up bij te werken, zakspiegeltje, iets om uitgelopen make-up te verwijderen, parfum, wat geld, eventueel een extra paar kousen
Zelf denk ik dat ik iemand anders die spullen laat bijhouden... Moet ik nog even overleggen :-)
|
|
frida
6-2-2010
|
12-5-2010 16:47:01
Oei, Daar heb ik op onze trouwdag niet aangedacht...
ik had mijn identiteitskaart en SIS-kaart mee en dat was alles.
Heb ook niet gemist hoor!!!!
Groetjes frida
|
|
Kirsten
|
12-5-2010 19:10:31
Wat jij hebt opgesomd nemen wij ook altijd mee onze SOS-kit.
Wat we daar nog bijsteken:
muntjes - tandenborstel en tandpasta
handencrème
doorschijnende nagellak en dissolvant
voldoende zakdoekjes!
vochtige doekjes (ter verfrissing of als make-up verwijderaar)
tampons
kam en borstel
haarlak
haarspeldjes
spiegeltje
klein naai-kitje: naald en draad, schaartje, veiligheidsspelden
sos make-up: lippenstift, fond de teint
extra kousen
slippers of ballerina's
Geniet ervan!
Groetjes
|
|
Véronique
31-7-2009
|
12-5-2010 19:50:55
Mensenlief! Wat nemen jullie allemaal mee? Ik had enkel een mini-deo, lippenstift en mijn identiteitskaart mee. Mijn mama hield dit bij in haar tasje.
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|