Terug naar overzicht
Een hele dikke proficiat!!
Een hele dikke proficiat! Geniet ervan! Het is zo'n leuke periode!
Proficiat. Ik zou zeggen sluit de periode wijtrouwen af en verdiep je in de wondere wereld van 9maand en zappybabby
Proficiat!
hey Mieke, Suuuuuuuuuuuuuuper veel succes !!! Echt mooi nieuws... Groetjes Nele
Proficiat! Geniet er met volle teugen van!
Zeer goed nieuws geniet er alle twee van!!!!
enjoy!! veel succes in de toekomst!! groetjes, Inge
bedankt voor jullie reacties! Nu heb ik nog een klein vraagje. Nu willen we het de ouders en de toekomstige meter en peter op een leuke manier vertellen. Heeft iemand van jullie nog ideetjes? groetjes Mieke
Beste Mieke, Een dikke proficiat !!!!! Nog veel succes in de toekomst. Groetjes Tineke
Een dikke proficiat! www.baby.be is een leuke site met toffe mensen!
Hallo, Proficiat, ik vertoef hier ook nog altijd na 18/4/9 :). Ons is het "geluk" nog niet gegund van zwanger te zijn, we zijn al een jaartje bezig
Proficiat!!!! Groetjes,Edel
Hey, Een dikke, dikke proficiat! Veel succes met de zwangerschap! Geniet ervan... Grtjs
een hele dikke proficiat! Geniet van je zwangerschap en je ventje! En veel plezier op de nieuwe forums groetjes sharon
super!!! hopelijk komen we elkaar binnenkort tegen op de babyfora, wij trouwen binnen 3 dagen en daarna mag het ook gaan komen ;-) veel geluk gewenst!! Sofie
Proficiat!! Ik heb een (plooi)meter gekregen toen ik meter mocht worden. Wat ze voor peter doen? Een tutje of bavetje heb ik ook al geweten. (misschien zo van die gepersonaliseerde als mijn meter is de tofste ofzoiets. ) groetjes, Carolina