Terug naar overzicht
Wij hebben als kaft gewoon een deel van onze uitnodiging. Die hadden we zelf ontworpen en is een drieluik. Voor 't misboekje wordt daar gewoon één luik afgesneden (en dus niet bedrukt aan de binnenzijde). Bij ons staan er onze namen op, de datum en de foto's die dus ook op de uitnodiging staan.Binnenin hebben we dan nog een voorblad met daarop ook de naam van de kerk en het uur van de mis.Groetjes,Sylvie11/03/06
Wat ik heel mooi vind is een foto op de voorkant van het boekje! (eventueel zelf over de hele pagina).dat is ook tof als je dat later nog eens terugpakt: dan herken je de mensen nog eens terug zoveel jaren later =-)Mieke13/05/06
Wij hebben ooit eens een houtskooltekening van ons 2 laten maken.Die zet ik in watermerk op het voorblad. Vind ik persoonlijk veel mooier dan een foto. Dat komt soms nogal hard over vind ik. In watermerk lijkt alles veel zachter.Daarboven komen dan onze namen, en eronder de datum.
Hoi Cindy,Wij hadden als voorblad hetzelfde als onze uitnodiging: onze namen in het zand geschreven.Groetjes en veel succes!An (13-08-05)
Wij hebben voor en achteraan een prentje van liefde is... en onze namen en datum natuurlijk!