Terug naar overzicht
Hey,Wij zijn juist bij Vergo geweest.En alle kostuums komen van daar.Groetjes Cindy
Veerle, Ik ken twee zaken op de Mechelsesteenweg die een goeie reputatie hebben ivm verhuur van kostuums. Eentje is "Ducheyne"( Berchem) en de ander "De Cermonie"(Antwerpen). Je kan beide terugvinden op het internet. Vooral Ducheyne heeft een hele goeie site waar je veel modellen kan bekijken. Mijn broer heeft er destijds kostuums gehuurd, onze suite komt er nu ook van, bij een kennis kwam alles van De Cermonie en was ook prima. succes ine
Dag Veerle,wij hebben de kostuums gehuurd bijStyle Tailors Graaf van Egmontstraat 2800 Mechelen daar vind je alle kostuums van klassiek tot modernen het is goed te betalen!wij trouwen op 20 mei en hebben dit in december vast gelegd en in februari moeten al de mannen gaan om de maten op te nemen.groetjesjoke
Hey,Wij zijn voor heel de suite bij Vergo geweest. Buiten de bruidegom heeft iedereen daar een kostuum gehuurd. Dik of dun, groot of klein, elk kostuum werd perfect vermaakt!Ga gewoon eens vrijblijvend informeren. Hoe sneller je natuurlijk bent des te meer keuze je hebt voor de verhuur! Hun winkel is in St.-Katelijne-Waver vlakbij Mechelen dus.Veel plezier!Kathleen
Hey Inge,heb je soms het adres van 'de Cermonie, A'pen'? Ik vind het niet terug...bedankt,Kathleen
Sorry, Moest ineke zijnKathleen