Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huren kostuum voor suite, waar?

16-1-2006 13:08:25
hallo iedereen,

Weet er iemand een winkel waar ze kostuums verhuren, onze getuigen en de rest van de suite zouden graag er een huren, waar kan je dit het beste doen, en hoe lang op voorhand leg je dit best vast? We trouwen op 23/09/06. en zijn van Duffel, dus liefst iets in de buurt, Lier-Mechelen-Antwerpen.
Alvast bedankt voor de tips

Veerle
23-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 388

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik16-1-2006 13:24:58

Hey,
Wij zijn juist bij Vergo geweest.
En alle kostuums komen van daar.

Groetjes Cindy

ineke
25-3-2006
 Meld misbruik16-1-2006 14:28:17

Veerle,

Ik ken twee zaken op de Mechelsesteenweg die een goeie reputatie hebben ivm verhuur van kostuums. Eentje is "Ducheyne"( Berchem) en de ander "De Cermonie"(Antwerpen). Je kan beide terugvinden op het internet. Vooral Ducheyne heeft een hele goeie site waar je veel modellen kan bekijken. Mijn broer heeft er destijds kostuums gehuurd, onze suite komt er nu ook van, bij een kennis kwam alles van De Cermonie en was ook prima.

succes ine

Joke
20-5-2006
 Meld misbruik16-1-2006 19:29:53

Dag Veerle,

wij hebben de kostuums gehuurd bij
Style Tailors
Graaf van Egmontstraat
2800 Mechelen

daar vind je alle kostuums van klassiek tot modern
en het is goed te betalen!

wij trouwen op 20 mei en hebben dit in december vast gelegd en in februari moeten al de mannen gaan om de maten op te nemen.

groetjes

joke

kathleen
9-7-2005
 Meld misbruik16-1-2006 20:01:55

Hey,
Wij zijn voor heel de suite bij Vergo geweest. Buiten de bruidegom heeft iedereen daar een kostuum gehuurd. Dik of dun, groot of klein, elk kostuum werd perfect vermaakt!
Ga gewoon eens vrijblijvend informeren. Hoe sneller je natuurlijk bent des te meer keuze je hebt voor de verhuur!
Hun winkel is in St.-Katelijne-Waver vlakbij Mechelen dus.

Veel plezier!
Kathleen

kathleen
29-7-2006
 Meld misbruik17-1-2006 12:28:04

Hey Inge,

heb je soms het adres van 'de Cermonie, A'pen'? Ik vind het niet terug...
bedankt,
Kathleen

kathleen
29-7-2006
 Meld misbruik17-1-2006 12:28:48

Sorry, Moest ineke zijn

Kathleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...