TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elin
22-5-2010
|
12-5-2010 16:19:46
bij ons gaat dat ook zo zijn! Vind dat super speciaal en charmant, geeft veel meer "cachet" aan dat moment.
Enige moeilijkheidje is wel dat wij een dans hebben aangeleerd (op de CD versie), dus de live versie zal zowiezo wat verschillen, maar als de maat maar juist zit zal dat wel lukken.
Veel succes nog!
|
|
wendy
28-5-2011
|
12-5-2010 20:01:27
Dit vind ik een heel goed idee! Niets dat romantischer is! Van zo iets zullen de uitgenodigden kippenvel krijgen! Zeker doen!
Succes!
|
|
Sofie
|
12-5-2010 20:22:20
zeker doen! gaat extra speciaal zijn!
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
13-5-2010 0:29:11
ik zou dit echt niet doen, het liedje verschilt sowieso van dat op cd en het is jullie openingsdans, niet haar liedje voor jullie waar jullie dan op dansen...mensen moeten naar jullie kijken en niet ook nog naar haar luisteren... Eerlijk, ik zou het zonde vinden... Laat haar het liedje na de openingsdans zingen, das ook een mooi gebaar van haar, maar je openingsdans is toch echt speciaal...
|
|
Stefanie
27-8-2010
|
13-5-2010 9:46:28
Ik denk inderdaad ook dat de gasten meer naar haar dan naar jullie zullen kijken, dus ik zou dit ook niet. Eventueel wel een paar liedjes erna.
|
|
Fredie
26-6-2010
|
13-5-2010 12:18:08
Iedereen moet daarmee zijn zin doen, denk ik. Maar gaat die mevrouw dan de openingsdans 'a capella' zingen, zonder muzikale begeleiding ?
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
13-5-2010 18:11:18
Vrienden van ons hebben een covergroepje en die komen onze openingsdans spelen, ik vind dit tof dus zeker doen zou ik zeggen. Ik heb geen schrik dat de mensen niet naar ons zullen kijken, we staan die dag al meer als genoeg in de belangstelling ;-)
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|