Terug naar overzicht
hey, wij hebben geschreven routebeschrijving zie: en dan website van de plaats vermeld. stond een goed planntje op! ik vind dit persoonlijk wel handig! groetjes
hallo Wij hebben van de feestzaal kaartjes gekregen voor bij de uitnodiging. Daar staat routeplannetje op. En deze steek ik bij de uitnodiging. groetjes sofie
Dag, Wij hadden de routebeschrijving achteraan op onze uitnodiging gezet. Want niet iedereen heeft een gps. Groetjes
Persoonlijk ben ik ook voorstander van een plannetje op papier omdat niet iederéén een gps of een pc heeft. Wij hebben op viamichelin.com de route uitgeprint vanaf een grote weg tot aan de feestzaal. De avond voordien gaan we ook nog 2 à 3 zelfgemaakte pijltjes ophangen op plaatsen waar mensen zouden kunnen twijfelen.
wij hebben geen plannetje bij de uitnodigingen gestoken maar zullen wel pijlen aanbrengen vanaf de grote invalswegen (in ons geval: afrit E 17, afrit expresweg antwerpen-kust, oude baan antwerpen-gent en waaslandtunnel), aangezien ik aanneem dat iedereen antwerpen nog wel weet te vinden. groetjes, An