Nu Online
Momenteel zijn er 438 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mooiste aanzoeken

13-5-2010 16:30:38
Beste bruidskoppels,

ik ben een laatstejaars studente Journalistiek en maak een bruidsmagazine (wordt niet gepubliceerd).
Ik maak een artikel rond de leukste/mooiste aanzoeken van jonge koppels en ben nog op zoek naar getuigenissen.
Ben jij op een erg originele manier ten huwelijk gevraagd?
Contacteer me dan snel en stuur een mailtje met je antwoord naar dit emailadres! lauracanjels@hotmail.com

Alvast heel erg bedankt voor jullie medewerking!

Groetjes,
Laura

laura

Meld misbruik

Reacties: 20 | Gelezen: 1310

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik13-5-2010 19:36:53

Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd onder te turkse ondergaande zon met een zingende minaret op het terras van ons hotelkamer.

Indien je de volledige versie moet hebben, geef me gerust een seintje tineke.delplace@telenet.be

Groetjes

Tineke

An
26-6-2010
 Meld misbruik13-5-2010 19:53:09

Mijn vriend had zonder mijn medeweten een dag verlof genomen en een zoektocht georganiseerd in huis, waarbij ik oa langs een squashracket (onze eerste 'date' zijn we gaan squashen) tot en met de grote kom verse fruitsla (had hij gemaakt op onze tweede date, toen we naar de kalmthoutse heide fietsten) kwam, waarna hij ineens achter me door de knieen ging, met een bos rozen en een ring...

Tessa
20-8-2011
 Meld misbruik13-5-2010 20:28:26

Mijn vriend heeft me vorig jaar ten huwelijk gevraagd op de wei van Rock Werchter. Voor ons een heel belangrijke plaats aangezien het daar allemaal begonnen is. Een dekentje op het gras onder de zon, goeie muziek op de achtergrond, een ring en een glaasje bier om te vieren, voor mij was het perfect!

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik13-5-2010 22:56:21