Nu Online
Momenteel zijn er 438 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mooiste aanzoeken

13-5-2010 16:30:38
Beste bruidskoppels,

ik ben een laatstejaars studente Journalistiek en maak een bruidsmagazine (wordt niet gepubliceerd).
Ik maak een artikel rond de leukste/mooiste aanzoeken van jonge koppels en ben nog op zoek naar getuigenissen.
Ben jij op een erg originele manier ten huwelijk gevraagd?
Contacteer me dan snel en stuur een mailtje met je antwoord naar dit emailadres! lauracanjels@hotmail.com

Alvast heel erg bedankt voor jullie medewerking!

Groetjes,
Laura

laura

Meld misbruik

Reacties: 20 | Gelezen: 1310

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik13-5-2010 19:36:53

Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd onder te turkse ondergaande zon met een zingende minaret op het terras van ons hotelkamer.

Indien je de volledige versie moet hebben, geef me gerust een seintje tineke.delplace@telenet.be

Groetjes

Tineke

An
26-6-2010
 Meld misbruik13-5-2010 19:53:09

Mijn vriend had zonder mijn medeweten een dag verlof genomen en een zoektocht georganiseerd in huis, waarbij ik oa langs een squashracket (onze eerste 'date' zijn we gaan squashen) tot en met de grote kom verse fruitsla (had hij gemaakt op onze tweede date, toen we naar de kalmthoutse heide fietsten) kwam, waarna hij ineens achter me door de knieen ging, met een bos rozen en een ring...

Tessa
20-8-2011
 Meld misbruik13-5-2010 20:28:26

Mijn vriend heeft me vorig jaar ten huwelijk gevraagd op de wei van Rock Werchter. Voor ons een heel belangrijke plaats aangezien het daar allemaal begonnen is. Een dekentje op het gras onder de zon, goeie muziek op de achtergrond, een ring en een glaasje bier om te vieren, voor mij was het perfect!

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik13-5-2010 22:56:21

Wij zaten gezellig samen tv te kijken, en ineens zat hij naast de zetel op z'n ene knie. Heel onverwacht dus! :)

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik13-5-2010 22:56:23

Wij zaten gezellig samen tv te kijken, en ineens zat hij naast de zetel op z'n ene knie. Heel onverwacht dus! :)

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik14-5-2010 7:58:26

Geen aanzoek! Hoe origineel en niet melig is dat

Hoi Yee

Meld misbruik14-5-2010 8:26:44

Aan de romantische Eiffeltoren!!! op de dag da we samen zijn en nu trouwen we ook op dezelfde dag 12/06!!!

Kiki
25-6-2010
 Meld misbruik14-5-2010 9:12:59

Op het dak van Rockefeller Center in New York, met uitzicht op de Empire State Building :)

Kim
26-6-2010
 Meld misbruik14-5-2010 9:23:54

op het strand in Mexico na zonsondergang in het Spaans (met daarna de Nederlandse vertaling) vlak aan een prieeltje van één van de hotels :-) is hij met een ring op zijn knie gaan zitten

Nele
6-11-2010
 Meld misbruik14-5-2010 11:00:49

hij had tijdens de zomervakantie al enkele keren willen gaan roeien
toen we in september in 't Zilvermeer waren voor een festival
konden we daar ook roeien...
na een tijdje rond te dobberen kreeg ik een ring en vroeg hij om met mij in het 'huwelijksbootje' te stappen!
echt heel leuk en romatisch
ik heb voor de rest niet veel meer gezien van het festival...

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik14-5-2010 11:26:49

Mijn vriend lag doodziek in bed na een trektocht van 10 dagen in Zweden. Ik lag naast hem, waren een beetje aan't babbelen, en opeens haalt hij van onder het bed een doosje tevoorschijn. Hij had deze in Stockholm gekocht, nadat hij via SMS de goedkeuring van mijn ouders gevraagd had...

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik14-5-2010 12:04:16

Mijn vriend en ik waren onderweg met de tandem. Plotst hield hij hald en vroeg hij mij ten huwelijk.. Net zoals in het echte leven: 'even hald houden om dan samen verder op weg te gaan...'

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik14-5-2010 12:05:11

oeps 'het is natuurlijk halT' :p

laura

Meld misbruik14-5-2010 17:10:50

iedereen hartelijk bedankt om zo snel te reageren op het berichtje!
Ik ben hier erg mee geholpen en ga ze zeker kunnen gebruiken!

Groetjes,
Laura

Ann
27-8-2010
 Meld misbruik14-5-2010 21:22:49

Toen ik thuiskwam van mijn werk, exact 2 jaar na onze eerste date, stond in de hall een pijl in theelichtjes als wegwijzer naar de living. Op de eetkamertafel stond de boodschap "wil je met me trouwen" ook in theelichtjes te fonkelen. Terwijl ik naar de boodschap stond te staren, stuurde hij mijn jongste dochter vanuit de keuken met een doosje met een ring in... Ontroerend mooi...

Anika
25-6-2010
 Meld misbruik14-5-2010 21:38:43

Ik heb mijn vriend zelf ten huwelijk gevraagd. We zijn allebei niet echt romantisch aangelegd. :-)
Ik gaf hem een gsm kado voor nieuwjaar, met daarin een geheim bestandje.
Ik had op mijn pc een bestand gemaakt in powerpoint, een kleine slide show, als je wil stuur ik hem je wel door. Enkele foto's van ons, met op het einde het aanzoek.
Ik gaf het bestand een naam waardoor hij wel zou weten dat dit voor hem bestemd was.
En toen hij dolenthousiast zijn instelling juist zette van z'n gsm, kwam hij dit tegen, hij wist direct dat dit voor hem was, en voila, klus geklaard.

Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik15-5-2010 17:32:46

als je het volledig verhaal wil lezen...
astridenbart110910.bruiloftsite.nl

Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik17-5-2010 21:24:08

fiogf49gjkf0d
Op vakantie in Egypte had mijn vriend een etentje in een Italiaans restaurant geboekt (ik heb een voorliefde voor alles wat met Italië te maken heeft). Hij bestelde champagne en stelde voor nog een strandwandeling te maken na het eten. Op het strand is hij op zijn knie gaan zitten...et voilà :)

anita
21-4-2011
 Meld misbruik19-5-2010 20:09:25

Mijn vader is 2 jaar geleden overleden en ik heb zijn trouwring georven. Na een tijdje heb ik deze laten verkleinen en er een paar steentjes in laten zetten. Zonder dat ik het wist is mijn vriend terug gegaan naar de juwelier en heeft ze gevraagd niet mij te bellen als hij klaar was maar hem. Op een vrijdag middag na mijn werk kom ik thuis en staat er in de gang een hartjes helium ballon. Toen begon mijn hart al een beetje te bonken. In de huiskamer stonden overal kaarsjes. Hij had verschillende hartjes met kaarsjes gemaakt en er lage roze blaadjes. Op de tv kwam een slideshow met foto's enz van ons voorbij(deze heb ik later pas goed bekeken). Toen kwam hij in pak uit de keuken en ging op 1 knie en vroeg of ik met hem wilde trouwen met als verlovingsring de ring van mijn vader. Het was zo mooi, romantisch en super speciaal!!!!!! Kijk er met zulke mooie gevoelens op terug het was gewoon perfect!

laura

Meld misbruik21-5-2010 14:43:13

Wow, echt super romantisch allemaal!!! Ik word er helemaal week van :) Bedankt!!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...