TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eva
14-8-2004
|
22-3-2004 14:22:04
Hey Stephanie,
Er bestaan zeker wel goedkopere alternatieven. In sommige bruidswinkels hebben ze nog kleedjes van vorige collecties, maar hier moet j wel specifiek naar vragen, want ze proberen altijd eerst van ééntje aan te smeren van de nieuwe collectie. In Oostende is er ook een winkel waar ze allerlei trouwjurken aanbieden voor 250€ en 500€. Ik weet wel niet juist hoe die straat noemt, maar het is een grote winkelstraat en de winkel bevindt zich in in een klein winkelcentrum, maar is wel vanop de straat zichtbaar.
Veel succes nog bij het zoeken naar jouw droomjurk
Eva
|
|
Letitia
|
22-3-2004 17:23:29
Een vriendin van mijn heeft haar kleed bij Jagré gekocht voor 20.000 bef. Das redelijk goedkoop! Anders bestaat er in Brussel een winkel waar ze die verhuren maar ze zien er echt nieuw uit. Als je eentje uit de catalogus kiest, dan komt ze nieuw binnen, maar je moet ze dan zeker nemen... de winkel heet Maison Orchidée
|
|
els
30-7-2005
|
23-3-2004 11:23:51
HOI,
Je kan natuurlijk ook zelf het stof kopen en een naaister aan het werk zetten. Dat komt meestal ook goedkoper uit. Het probleem is dan wel dat je patronen nodig hebt. Ook kan je soms tweedehands een mooi kleedje vinden. In stomerijen, tweedehandswinkels, op het internet... Mijn zus had een prachtig kleed en heeft het achteraf verkocht in een tweedehandswinkel, dus... Veel succes! Groetjes.
|
|
Emmely
20-8-2004
|
29-3-2004 7:18:49
ik hoorde onlangs dat er een winkel in Izegem uitverkoop deed... alles aan 30%... ik weet natuurlijk niet of het de moeite is maar kijken kost geen geld... die van mij heb ik al gekocht.. het is een rembo geworden en ik ben er nog steeds verliefd op..
groetjes, Emmely
|
|
helen
|
8-4-2004 11:13:39
hello,
had hetzelfde probleem. ik kon zo'n jurk echt niet betalen. maar ik wist wel ongeveer wat ik wou. Heb nu een prachtig, eenvoudig kleed laten maken in Brugge adres: Prima Desier, St. jakobsstraat 55, 8000 Brugge. het is echt prachtig en ze zorgt er ook voor dat de jurk aangepast kan worden, zo kan ik hem later nog eens aandoen op een galafeest (dan wel zonder de franjes) je kan een foto meenemen, of gewoon je idee zeggen, zij zorgt dan dat je iets kiest die echt bij je past, want dat is ook belangrijk. veel shopplezier
|
|
stephanie
1-1-2005
|
9-4-2004 12:53:45
Bedankt voor de tips van iedereen!!
Helen, Kun je me een idee geven van hoeveel een éénvoudig (geen of weinig kant en parels) kleed of rok+top bij haar kost?
Alvast bedankt, Groetjes,
|
|
Theo
|
27-4-2004 20:49:13
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders: www.videomanie.be
|
|
Marjan
24-7-2004
|
30-4-2004 14:22:13
Dag Stephanie, je kan misschien ook eens gaan kijken bij Farah Love te Zwijndrecht. Groetjes, Marjan
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|