Terug naar overzicht
evi, alvast een dikke proficiat voor zaterdag. ik duim voor je mee op beter en vooral droog weer. heb je geen zenuwen voor heel het gebeuren, ik sta er 3 weken af en ik sterf nu al van de zenuwen of ik wel aan alles gedacht heb enzo. het is idd waar wat je zegt, wij hebben onze voorbereidingen op 4 maand gedaan en dat vliegt voorbij (achteraf bekeken dan) heb er eigenlijk geen moment van kunnen genieten, een en al stress, maar nu probeer ik tot rust te komen.
Hey, ik trouw ook zaterdag. De zenuwen zijn echt wel aan het komen! Op dit moment ben ik samen met mijn ventje een glas champagne aan het drinken op onze laatste nacht als ongehuwden samen :) (ik ga morgen bij mijn ouders). Wij tellen al af van sept 2008! De laatste weken zijn echt gevlogen. Veel plezier!
De zenuwen vallen al bij al nog mee... In tegenstelling tot wat ik verwachte. Al moet ik toegeven dat ik vannacht toch wat minder vast sliep als daarvoor! En sinds vanochtend heeft de zon zich ook laten zien dus hopelijk blijft ze zeker tot morgen! Dan is het perfect! Wij slapen ook apart vanavond! Ik kan al niet meer wachten tot morgen! Allebei veel succes op jullie dag! Evi
Hela,Hier nog een bruidje voor morgen!! Ik ben echt heel nerveus vandaag, precies of ik nog vanalles moet doen opeens! Ik ga vananvond ook bij mijn mama slapen, het zal nog eens gezellig zijn ... . Geniet er allemaal tenvolle van morgen! Hopelijk werkt het weer een beetje mee!!!Groetjes Katrien