Terug naar overzicht
Mijn kersverse man is getrouwd in een pak van COSMO aangekocht in St.-Katelijne-Waver, vlakbij Mechelen. De naam van de winkel is VERGO-TEX. Zij verkopen en verhuren verschillende merken!Succes!Kathleen
Hoi Petra,Volgens mij hebben ze die kostuums ook bij Vossen. k Heb ze daar vorig jaar toch zien hangen. Of ze de volledige collectie hebben,weet ik niet.Groetjes en veel succes!An
Wij hebben vorige week een Cossmo-kostuum gekocht, bij Wellens in Herentals. Inderdaad een hele mooie collectie. Maar wel vrij duur. Mijn ventje zijn kostuum kost 810 EUR, zonder hemd en das.
Wij hebben ook een cossmo gekocht, maar dan bij Labaere in Zottegem (dus niet bij de deur voor jou), en waren voor een kostuum, hemd en das toch een 950 euro kwijt...
hallo,ik denk dat je die collectie kan kopen bij Vergo in Sint- Katelijne- waver.( dit is niet heel ver van Antwerpen. de prijzen weet ik helaas niet.groetjes,Leen
bij de Waele in st niklaas verkopen ze ook cossmo.20min.rijden van antwerpen.zeer mooie collectie.Prijzig maar je krijgt er dan ook kwaliteit voor.Ook de hemden van cossmo verkopen ze er die zijn ook zeer mooi.
Even een winkel van in Limburg. Bij Lesly in Genk hebben ze ook die collectie. (ligt in Shopping 1). Ik weet niet wat het dichtste bij is voor jullie.Groetjes,Mieke
En cossmo voor vrouwen dan, en wat zijn daar de prijzen van???
Ik heb mijn cossmo kostuum bij De Waele in Sint-Niklaas gekocht. Perfecte service!