Terug naar overzicht
Ik heb mijn trouwschoenen in het wijnegem shoppingcenter gekocht. Heel mooi en simpele pumps en maar 50€. Ik wens je veel succes met je zoektocht
he petroeska heb mijne in shoppingcenter in st niklaas gekocht bij torfs. klein hakje niet al te scherpe punt en in tinten van men jurk zelfs. ze komen van bij torfs voor 39,95€
Die van mij zijn van het merk Tamaris en ze kosten 40 euro. Je vind ze ook bij Torfs, maar waren daar 10 euro duurder.
en als je echt goedkoop wil: de offerandestraat en de dambruggestraat in antwerpen. tussen de 5 a 15 euro. Ook kan je daar bruidstasjes vinden voor 15 euro. En voor bruidsmeisjes en bruidsjongens: super-schattige kostuumpjes en jurkjes, allemaal rond de 10 a 20 euro.
Had héél centrum Antwerpen al afgezocht, zonder resultaat. (Wou er nl. niet te veel geld aan uitgeven omdat ik ze wellicht maar één keer draag.) Had moed al in schoenen laten zinken en dacht: zit niets anders op dan Van Loock in Zandhoven. Daar vind iedereen wel wat, maar dat betaal je ook wel, bent er vaak gesteld met meer dan 100 euro. Dan toch nog es mezelf moed in gepraat, om 9u stipt aan Wijnegem shopping center en jawel... om 12u15 EINDELIJK schoenen gevonden. Van Tamaris, 50,00 euro, voldoet aan mijn veeleisendheid. :)
Mijn schoenen komen van bij Pronti, net geen 40€.
fiogf49gjkf0dDank je wel voor jullie reacties ga zeker eens naar het shopping gaan :)