Terug naar overzicht
Hallo Jessie,maak je daar niet druk in,De mensen hebben perfecte naaisters die weten wat ze doen.. Ik moest begin mei gaan voor mij 'eerste pas' en er was een fout gebeurd in de fabriek met mijn maten .. De winkel had ze perfect opgenomen en ik was niet verzwaard of vermagerd..maar toch stond mijn kleed meer dan 4 cm open op de rug Maandag ben ik terug mogen gaan.Het kleed was mooi verbreed op mijn maten en je zag er helemaal niets aan. Het paste perfect! groetjesDelphine
Ik zou me nie te veel zorgen maken, da komt wel goe!En anders moet je proberen die kilo's terug kwijt te raken hé ;-)
je kleed wordt normaal zo gemaakt dat je max 4 kg kan schommellen, geen paniek ;)
fiogf49gjkf0dIk ben sinds de bestelling ook 3kg bijgekomen, maar ik maak me niet al te veel zorgen. Mijn gewone kleren passen nog allemaal perfect, dus het kleed zal ook wel passen. En anders heb ik nog wel enkele weken om me uit te hongeren zodat die 3kg er terug af geraken :-)En zelfs al past het nog niet helemaal, ze kunnen het altijd wel een beetje vergroten! Natuurlijk geen 2 maten, maar als het om een paar cm gaat, is het geen probleem!Don't panic!!