Terug naar overzicht
Hallo, Ik had ook geen zin om veel geld te geven aan menukaarten en heb ze dan zelf ineen geknutseld.Heb rode kaarten gaan halen. Mijn menu mooi in word gezet en afgedrukt. Geknipt en geplakt. Met een vlinderperforator, leuke vlinders vanvoor gemaakt en voila. Misschien ook een idee. groetjes
Hoi normaal gezien drukken alle drukkers eigen ontwerpen hoor. Wij hebben vorig najaar zo zelf het geboortekaartje van ons dochtertje ontworpen, en nu ook onze uitnodigingen en menukaarten. Best ga je vooraf eens informeren in welk formaat ze het bestand aangeleverd willen krijgen. Zo doe je geen verloren werk in een programma dat ze niet kunnen gebruiken. Wij maken ze in CorelDraw (gelukkig kan mijn ventje daar wat mee werken), ik heb ook al gehoord dat Publisher aanvaard wordt.En misschien ook eens kijken op Poobies? Daar kun je ook leuke dingen ontwerpen en laten drukken voor niet zo veel geld. Succes! Tine07/08/2010
Ja idd, Poobies is een echt aanrader!
vistaprint.be heb ik alles mee gemaakt en laten drukken, en er staan nergens het logo op van vista print, dus mensen zien niet dat je het daar hebt laten drukken, glanzend , mat wat je zelf wilt;