Nu Online
Momenteel zijn er 348 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menukaarten zelf maken

14-5-2010 21:48:53
Hallo,

ik wil mijn menukaarten zelf maken, maar ik weet niet goed met welk programma ik dit best doe, en waar ik deze dan moet laten drukken.
Ik wil ze in dezelfde genre van mijn uitnodigingen, maar wil er niet zoveel geld aan spenderen.

Kan iemand me hierbij helpen?

Thx

Anika
25-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1656

véronique
21-5-2010
 Meld misbruik14-5-2010 21:51:29

Hallo,

Ik had ook geen zin om veel geld te geven aan menukaarten en heb ze dan zelf ineen geknutseld.
Heb rode kaarten gaan halen. Mijn menu mooi in word gezet en afgedrukt. Geknipt en geplakt. Met een vlinderperforator, leuke vlinders vanvoor gemaakt en voila.

Misschien ook een idee.

groetjes

Tine
7-8-2010
 Meld misbruik15-5-2010 9:38:22

Hoi

normaal gezien drukken alle drukkers eigen ontwerpen hoor. Wij hebben vorig najaar zo zelf het geboortekaartje van ons dochtertje ontworpen, en nu ook onze uitnodigingen en menukaarten.
Best ga je vooraf eens informeren in welk formaat ze het bestand aangeleverd willen krijgen. Zo doe je geen verloren werk in een programma dat ze niet kunnen gebruiken. Wij maken ze in CorelDraw (gelukkig kan mijn ventje daar wat mee werken), ik heb ook al gehoord dat Publisher aanvaard wordt.
En misschien ook eens kijken op Poobies? Daar kun je ook leuke dingen ontwerpen en laten drukken voor niet zo veel geld.

Succes!

Tine
07/08/2010

Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik15-5-2010 12:41:07

Ja idd, Poobies is een echt aanrader!

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik16-5-2010 14:07:27

vistaprint.be heb ik alles mee gemaakt en laten drukken, en er staan nergens het logo op van vista print, dus mensen zien niet dat je het daar hebt laten drukken, glanzend , mat wat je zelf wilt;

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...