Nu Online
Momenteel zijn er 443 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bang afwachten....

14-5-2010 22:36:50
Dag bruidjes,

Vandaag is mijn mama met spoed in het ziekenhuis opgenomen. Vier jaar gelezen heeft ze operatie ondergaan aan een hernia die helemaal mislukt is...terug leren stappen,... met blijvende gevolgen. Ze is toen door het oog van een naald gekropen. Ze stapt nog steeds met een kruk en heeft een dropvoet en dit zal nooit voorbijgaan...
Nu heeft ze ernstige pijn aan haar 'goede' been. Ik ben vreselijk bang dat alles weer zo zal lopen, ook al weet ik dat ik postitief moet blijven denken.
Nu is het ergste dat we normaal woensdag mijn kleed zouden afhalen en dat we vrijdag naar de kapper zouden gaan voor mijn kapsel te proberen. Ik hoop dat de winkel hier begrip voor heeft en dat ze ht geen probleem vinden dit uit te stellen. Ik wil echt dat mijn mama hier bij is.
Ik moest mijn verhaal toch eventjes kwijt...

Liefs

Hilde
23-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1259

christel
5-6-2010
 Meld misbruik14-5-2010 22:51:24

Ai Hilde,

Dit is minder prettig om te lezen, maar ik kan je grotendeels begrijpen, mijn mama is pas herstellende van een zeer zwre borstkanker en ze moet net een week voor onze trouw weer op controle.
Ik duim voor jullie dat alles ok is.
De winkel zal er zeker begrip voor tonen meid!
veel sterkte!!!

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik14-5-2010 23:12:31

Veel sterkte meid!!! We zullen allemaal meeduimen voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!

Hou ons op de hoogte he van je mama.

Groetjes

Tineke

Benedikte
28-8-2010
 Meld misbruik14-5-2010 23:21:00

Ik leef met je mee. Wij trouwen 28/8 en mama heeft net een maand in het ziekenhuis gelegen. Maandag wordt ze weer opgenomen: 2 herseninfarcten en zware epilepsie...
Durf zelfs niet aan de leuke dingen denken (kleed afhalen, juwelen zoeken, ...).
Veel sterkte!!

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik15-5-2010 9:33:46

veel sterkte en de winkel zal hier zeker begrip voor opbrengen.

sarah
12-6-2010
 Meld misbruik15-5-2010 10:00:26

veel sterkte !!

we duimen voor je mama!

De winkel zal hier wel begrip voor hebben, het zou maar weinig respect tonen indien ze hier moeilijk over doen.

Hilde
23-7-2010
 Meld misbruik15-5-2010 21:24:11

Bedankt voor jullie steun!
@Christel en Benedikte: voor jullie ook veel sterkte...
Intussen weten we dat ze terug een operatie zal moeten ondergaan. Wel weten we nog steeds niet wat de exacte oorzaak is... Er zit alleszinds een hernia maar toch willen ze verdere onderzoeken doen. Maar ja, de operatie is voor ons de grootste vrees!De schrik dat het weer misloopt.
Ik heb intussen de winkel opgebeld. Ze hebben de datum verplaatst maar ontzettend gelukkig hiermee leken ze niet echt.

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik16-5-2010 14:25:52

fiogf49gjkf0d
veel sterkte voor je mama en jezelf , winkel zal wel begrip opbrengen voor zulke dingen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...