Terug naar overzicht
Ai Hilde, Dit is minder prettig om te lezen, maar ik kan je grotendeels begrijpen, mijn mama is pas herstellende van een zeer zwre borstkanker en ze moet net een week voor onze trouw weer op controle. Ik duim voor jullie dat alles ok is. De winkel zal er zeker begrip voor tonen meid! veel sterkte!!!
Veel sterkte meid!!! We zullen allemaal meeduimen voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!! Hou ons op de hoogte he van je mama. Groetjes Tineke
Ik leef met je mee. Wij trouwen 28/8 en mama heeft net een maand in het ziekenhuis gelegen. Maandag wordt ze weer opgenomen: 2 herseninfarcten en zware epilepsie... Durf zelfs niet aan de leuke dingen denken (kleed afhalen, juwelen zoeken, ...). Veel sterkte!!
veel sterkte en de winkel zal hier zeker begrip voor opbrengen.
veel sterkte !! we duimen voor je mama! De winkel zal hier wel begrip voor hebben, het zou maar weinig respect tonen indien ze hier moeilijk over doen.
Bedankt voor jullie steun! @Christel en Benedikte: voor jullie ook veel sterkte... Intussen weten we dat ze terug een operatie zal moeten ondergaan. Wel weten we nog steeds niet wat de exacte oorzaak is... Er zit alleszinds een hernia maar toch willen ze verdere onderzoeken doen. Maar ja, de operatie is voor ons de grootste vrees!De schrik dat het weer misloopt. Ik heb intussen de winkel opgebeld. Ze hebben de datum verplaatst maar ontzettend gelukkig hiermee leken ze niet echt.
fiogf49gjkf0dveel sterkte voor je mama en jezelf , winkel zal wel begrip opbrengen voor zulke dingen