Terug naar overzicht
he, misschien in een babywinkel?
Hallo, Hierbij enkele website tips voor babyschoentjes ( ik koop zelf veel online, vandaar ): www.opkleinevoet.nl www.dekleinezebra.be www.baby-slofje.nl www.toffesloffe.nl Het zijn wel allemaal type Bobux, maar er bestaan zoveel soorten en kleuren, dat je wel iets zal vinden denk ik! Ik vind ze in ieder geval heel schattig...
oh ja, ik Zara of H&M kan je ook kleine maatjes vinden, en ook wel heel schattig!
www.miloo.nl
Het merk Shoesme hebben ook héél mooie schoentjes. Misschien dat je op de site een verdeler vindt in uw regio. Ikzelf ben van Nijlen en bij Fee & Amedee hebben ze de collectie!
Deze is een website met héél veel babyschoenen, heb ineens de link rechtstreeks naar shoesme geplaatst. Mijn zoontje heeft daar ook schoentjes van gehad en ben er héél content van: http://www.tgrietjevanhans.nl/shoesme_babyproof.html
fiogf49gjkf0dDankjulliewel allemaal voor de vele reacties! Er staan superleuke ideetjes tussen, ik weet zeker dat ik wel iets voor haar ga vinden. En dan is ook haar hele outfitje in orde! Tine07/08/2010