Terug naar overzicht
Heerlijk dat je nog zo kan aftellen naar je trouw. Bij mij staan er al 36 getrouwde dagen op de teller! Ik kan niet geloven hoe vlug het allemaal gegaan is. Geniet maar volop van die laatste dagen. Ik was niet zenuwachtig en heb dus ook volop van de trouwdag zelf genoten, dus de beste tip die ik kan geven is: laat geen zenuwen toe! Alles zal prima verlopen! Voor mij was het echt de leukste dag van m'n leven. Veel plezier!!!
zalig he, zo aftellen. Geniet van je grote dag én van je vakantie!!
Ja, doe dat vooral : genieten ! Want eerst zo lang aftellen, zonder er dan van te kunnen genieten, zou wel hééél jammer zijn, he ! Het is in elk geval wat ik jullie van harte wens : een prachtige trouwdag over 6 dagen, precies zoals jullie het gedroomd hadden ! Ik duim alvast voor een zonnetje want dat is altijd leuker. Nog een onvergetelijke dag gewenst en een zalige huwelijksreis !
en duimen voor ons allen voor goed weer :)
fiogf49gjkf0dHihi, ze zijn dan toch gekomen... de zenuwen... Katte, ik wens je een ongeloofelijk stralende dag! Een dag helemaal voor jullie tweetjes met alles erop en eraan... Het goede weer was op bestelling en blijkbaar komt ook dat in orde Geniet nog van deze laatste dagen en zeker en vast wordt zaterdag aanstaande een topper!! Dikke kus, Babs
fiogf49gjkf0djep jep wij ook volgende zaterdag!! en de weersvoorspellingen zien er goed uit!! 22° en zon!
fiogf49gjkf0dhey babs, we gaan er van genieten hé. Goed opletten zou ik zeggen... binnen 4 maanden is het aan jullie ;o) dikke zoen, katte