Nu Online
Momenteel zijn er 511 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

NOG 6 DAGEN

15-5-2010 9:53:00
Hey meiden

Nog zes dagen en het is zover.
We zijn beginnen tellen op 365 en nu is het zo waanzinnig dichtbij gekomen.
Ik ben gisteren mijn trouwkleed gaan halen en toen voelde ik toch voor de eerste keer zenuwen!
Ik kijk er enorm naar uit maar ik ga het ook zo jammer vinden als het voorbij is.
Ik ga zalig genieten van mijn dag en van onze vakantie in Sicilië.

dikke zoen x

Kathleen
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1214

Gitta
9-4-2010
 Meld misbruik15-5-2010 11:56:58

Heerlijk dat je nog zo kan aftellen naar je trouw. Bij mij staan er al 36 getrouwde dagen op de teller! Ik kan niet geloven hoe vlug het allemaal gegaan is.
Geniet maar volop van die laatste dagen. Ik was niet zenuwachtig en heb dus ook volop van de trouwdag zelf genoten, dus de beste tip die ik kan geven is: laat geen zenuwen toe! Alles zal prima verlopen!
Voor mij was het echt de leukste dag van m'n leven.
Veel plezier!!!

sarah
12-6-2010
 Meld misbruik15-5-2010 12:56:33

zalig he, zo aftellen.

Geniet van je grote dag én van je vakantie!!

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik15-5-2010 16:14:43

Ja, doe dat vooral : genieten ! Want eerst zo lang aftellen, zonder er dan van te kunnen genieten, zou wel hééél jammer zijn, he ! Het is in elk geval wat ik jullie van harte wens : een prachtige trouwdag over 6 dagen, precies zoals jullie het gedroomd hadden ! Ik duim alvast voor een zonnetje want dat is altijd leuker.
Nog een onvergetelijke dag gewenst en een zalige huwelijksreis !

KarinW
22-5-2010
 Meld misbruik15-5-2010 22:06:20

en duimen voor ons allen voor goed weer :)

Barbara
18-9-2010
 Meld misbruik17-5-2010 9:44:14

fiogf49gjkf0d
Hihi, ze zijn dan toch gekomen... de zenuwen...
Katte, ik wens je een ongeloofelijk stralende dag! Een dag helemaal voor jullie tweetjes met alles erop en eraan... Het goede weer was op bestelling en blijkbaar komt ook dat in orde
Geniet nog van deze laatste dagen en zeker en vast wordt zaterdag aanstaande een topper!!
Dikke kus,

Babs

Elin
22-5-2010
 Meld misbruik17-5-2010 10:55:09

fiogf49gjkf0d
jep jep wij ook volgende zaterdag!! en de weersvoorspellingen zien er goed uit!! 22° en zon!

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik17-5-2010 18:56:39

fiogf49gjkf0d
hey babs,

we gaan er van genieten hé.
Goed opletten zou ik zeggen... binnen 4 maanden is het aan jullie ;o)

dikke zoen, katte

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...