Terug naar overzicht
hey ik wou ook eerst naar curacao gaan, maar toch afgezegd wegens veel te lang vliegen en uiteindleijk is er daar niet zoveel te zien.wij gaan nu naar Tenerife, hebben een hotel dat heel geschikt is voor kinderen (www.villatagoro.com ), allemaal bungalows.er is daar vanalles te zien (zon, zee, strand, natuur, allerlei parken, ...).ik zou je precies dit land aanraden.EN het is ook niet zo lang vliegen. ik zou dat toch niet aanraden om met zo'n jonge kinderen zo lang op een vliegtuig zitten hoor!Mieke13/05/06
Hoi Carol,Wij zitten met hetzelfde 'probleem', waar naartoe met onze dan 17 maand-oude zoontje.We trouwen eind augustus en zouden daarna direct ergens naartoe willen gaan, maar dat is dan natuurlijk ook de warmste periode...Ook moet hij er zelf iets aan hebben, wij zijn niet bepaald strandmensen, dus zouden we iets willen vinden waar zowel wij als hij iets aan heeft.Dus: plaatsen om te bezoeken + strand in de buurt...niet simpel.We dachten aan Kroatië, maar nu met die vogelgriep ... :-sAndere suggesties zijn welkom!Groetjes,Tine26/08/2006