TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Brecht
2-7-2011
|
17-5-2010 11:07:32
fiogf49gjkf0d Hou er rekening mee dat de bazin zich niet goed kan organiseren. Hopelijk lukt dit wel op de trouwdag zelf. Wij hadden 2x een afspraak met haar, eerste keer laat ze ons 45-60min wachten terwijl ze mensen die later binnenkwamen wel behandeld werden. De 2de maal moesten we om 9u in de zaal in Roeselare zijn, en komt zij op haar gemak om 9u45 binnengewandeld. VOnd dit al een minpunt. De zaal in Oostrozebeke is wel héél mooi! En ideaal voor met kindjes idd! Succes
|
|
Inge
17-9-2011
|
17-5-2010 16:06:50
fiogf49gjkf0d Hmm das idd niet zo prettig als je een afspraak maakt dat ze er niet op afgesproken uur is
Broer heeft dit ook tegen gekomen met een zaal,en heeft daarom beslist zeker niet voor die zaal te gaan vooral omdat ze een nieuwe afspraak kregen en de week erna precies dezelfde jongen de rondleiding geeft in de zaal die de week ervoor zei dat er niemand was om rond te leiden(ondanks afpsraak,hadden verkeerde uur voor)
Wat vind je van de zaal in Roeselare(de Cofar)want weet zijn dezelfde eigenaars maar heb nu op internet gezien dat daar de mogelijkheid is de zalen samen te voegen voor meer volk en aangezien ons familie nogal groot is(ventje zijn ouders zijn gescheiden en beiden nieuwe partners)
|
|
Brecht
2-7-2011
|
18-5-2010 11:43:09
Zaal in Roeselare is moderner, strakker. Minder romantisch dan in Oostrozebeke maar wel héél mooi. Dacht onthouden te hebben dat ene zaal voor 200-250 en dan nog eens zo'n zaal. IVM die afspraken, is ook de reden waarom wij hen niet kiezen. Ook vonden wij het een nadeel dat in Roeselare in hetzelfde gebouw nog een trouw zou kunnen zijn. Moest dit in een afzonderlijk gebouw zijn is dit iets anders, zoals in Oostrozebeke. Nu ligt onze eigen beslissing ook nog niet vast, maar denk dat deze toch zal vallen een van de volgende dagen. Veel succes met jullie zoektocht! P.S.: al geinformeerd bij Denotter?
|
|
Inge
17-9-2011
|
18-5-2010 23:06:25
En voor welke zaal zou jullie dan gaan?
Neen die zaal ken ik niet,zal ik even opzoeken,bedankt voor de tip alvast
|
|
Brecht
2-7-2011
|
20-5-2010 14:01:25
Onze beslissing zal zijn tussen Park van Rodenbach (hier op't forum wordt veel negatief gesproken, maar altijd over die betaling (moet vooraf geregeld zijn), maar al héél véél mensen gehoord die er zeer positief over waren) en Salons Denotter (ligging houdt ons hier wat tegen, daar we rond roeselare wilden trouwen). Veel succes op de zoektocht verder!
|
|
Philip
10-9-2010
|
27-5-2010 12:45:50
Wij zijn dit weekend naar een huwelijk in de Cofar in Roeselare geweest,
en echt tevreden ben ik er toch niet hoor! ik ben blij dat we daar niet trouwen!
De aperitief was in orde, ze kwamen vaak rond met drank, er moest dus zeker daar geen dorst geleden worden! De hapjes vond ik niet lekker, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk he!
Het hoofdgerecht was echt een tegenvaller! Het biefstukje was echt taai, veel te hard gebakken! van onze tafel met 8, heeft 4 man bord niet leeggegeten!
Ik heb ook vernomen dat ze in de Cofar geen eigen keuken hebben, en dat alles moet overkomen van Oostrozebeke.
Dus misschien is het eten in de Visscherie in Oostrozebeke super goed, omdat het 'vers' bereid is!
Het dessertbuffet was voldoende uitgebreid en lekker!
De zaal in Roeselare is ook heel strak, maar dat is opnieuw persoonlijk he!
Er was een super ruime dansvloer voorzien!
|
|
lise
|
4-8-2010 23:42:09
wij zijn een maand geleden naar een trouw geweest in park rodenbach in roeselare
ten eerste veel te weinig eten we hadden nog honger da we van tafel gingen en niet veel personeel ons bier was lauw geen goede organisatie
we zijn dan een week erna een huwelijk moeten doen in de cofar dat was nogal een groot verschil veel te veel om te eten en ze kwamen wel drie keren terug met eten en personeel heel vriendelijk heel gezellig dag geweest en een heel geslaagde receptie heb ik nog nooit gezien zoveel hapjes we hebben verzekers wel 20 verschillende hapjes gehad ons glas was nooit leeg
|
|
funfoto
|
12-3-2011 8:30:00
|
|
Inge
17-9-2011
|
12-3-2011 22:11:19
@Funfoto,neen ons trouw gaat door in de Cofar dus de zaal in roeselare
Waarom?
|
|
funfoto
|
13-3-2011 5:41:16
|
|
Inge
17-9-2011
|
13-3-2011 7:54:03
De Cofar is de zaal in Roeselare met dezelfde uitbaters,maar denk niet dat die overgenomen wordt want ze hebben er nog maar net een welness naast laten bouwen,zouden ze dit dan niet laten weten aan de mensen
en recent hebben we nog maar onze infobrochure gehad met de nieuwe prijslijst voor dit jaar
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|