TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
lindsy
4-6-2010
|
15-5-2010 15:11:49
Hey Erika Bij mijn eerste pas was mijn kleed al volledig op maat gemaakt. Ze moesten enkel nog de lengte aanpassen op de schoenen die ik meehad. Je kan inderdaad al eens je haar laten doen zoals je het zou willen op je huwelijk, dan zie je direct als het plaatje klopt. Idem voor de make-up hé. Kzou zeggen: geniet ervan want het is toch zo tof om na al die tijd je kleedje terug aan te doen! groetjes Lindsy
|
|
Sylvie
11-9-2010
|
15-5-2010 17:07:08
Bij mij was de eerste pas volledige aanpassing van het kleed zoals ik hem de eerste keer had gepast. Dat was bij mij bovenaan ook te groot dus dat hebben ze met speldjes vastgezet en daarna de zoom. Dus het is inderdaad belangrijk om je lingerie en schoenen al aan te hebben.
|
|
gina
9-7-2010
|
15-5-2010 19:09:55
Ik heb mijn juwelen ook al eens aangedaan,
zo kon ik zien of ik iets anders moest voorzien of niet.
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
16-5-2010 12:39:59
fiogf49gjkf0d bij onze eerste pas waren het gewoon de kleedjes in standaardmaat die het meest aanleunde bij de maten die ze hadden opgenomen de eerste keer. Het paste absoluut nog niet aan, maar je kreeg toch al een beeld. Gisteren zijn we voor de 3e keer gaan passen, nog een klein beetje dat aangepast moet worden (niet naar beneden kijken als ze aan het afspelden zijn zoals ik deed, daardoor was mijn kleed dus nog een cm te lang :) ) maar voor de rest was het af. Binnen 2 weken nog eens gaan passen!
Je schoenen eronder aandoen is uiteraard erg belangrijk, je ondergoed niet echt, zou ik pas met de laatste pas doen ofzo. Zou niet teveel make-up opdoen, hoe minder je op hebt, hoe minder er per ongeluk op je kleed kan komen. Je krijgt immers geen pasmodel meer bij de 1e pas maar je eigen kleed ;)
Bereid je voor op lang rechtstaan en draaien, draaien en nog eens draaien omdat ze je rok moeten afspelden :)
geniet ervan,
groetjes Kristien
|
|
joke
1-8-2009
|
17-5-2010 10:10:09
fiogf49gjkf0d hey,
bij mij was het idd zo dat bij de eerste pas alles werd afgespeld. Ze vertelden mij dat de maten die de eerste keer werden genomen waren om de juiste maat te bepalen (om het kleed te bestellen) en als de bruid enorm veel is afgevallen of bijgekomen zodat het bestelde kleed niet goed is, dat ze dan iets hebben om op terug te vallen...
ik had idd weinig make-up op om het kleed zeker niet te "beschadigen". Ik had een bh zonder bandjes die ze hebben ingenaaid, was dus zeker belangrijk om die al de eerste keer aan te doen, maar dat zal bij jou zeker in de bruidswinkel klaar liggen dan.
véél plezier!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|