Terug naar overzicht
Hoi, Ik ben daar eens naar een communiefeest geweest van mijn kozijn. Er zijn verschillende zalen die men kan kiezen. T'was heel goed van eten! Voor onze trouw zijn we naar het Bourgondisch Hof Torhout geweest en hebben het heel goed gesteld. Supervriendelijke mensen, goede bediening. Daar het slechte weer was op de dag van onze trouw konden we buiten geen foto's laten nemen. De dag nadien zijn we dan naar het kasteel geweest voor de foto's. Wist je dat er daar ook een kapel is? We hebben daar binnen en boven in kapel ook foto's mogen nemen, en zijn supermooi gelukt. T'is dus een voordeel dat je ter plaatste je foto's kan nemen. En normaal in mei is het meestal mooi weer. Wij zijn op 19augustus 2005 getrouwd en het heeft hele dag geregend. Het wil dus niets zeggen é. Succes met je verdere planning.
ikzelf ben daar ook eens op een feest geweest, maar vond het nogal verwarrend wel mooi maar gigantisch!Ik heb het meer voor Hostellerie 't Gravenhof in Torhout, vriendelijke jonge mensen, lekker eten, mooi romantisch decor en een prachtige tuin voor zowel foto's als receptie, bij regen weer kun je zelf op het overdekt gedeelte van het terras een receptie houden zo heb je toch de buitenlucht en het decor van de tuin.een echte aanrader zou ik zo zeggen!