Terug naar overzicht
Hallo, Wij hebben zelf lang getwijfeld over zaal orchidee. Het is een prachtige zaal. Met die orangerie ook. Ik denk en heb ook al veel gehoord dat alles tip top in orde is met zaal orchidee. De eigenaar weet snel wat je wil en heeft ook geen probleem met aanpassingen te maken. Zeker hoge kwaliteit! Maar de prijs... Ik vind ze duur... Hoewel ik moet nu wel zeggen, wij nemen zaal het Geuzenhof te wetteren ( moet je es kijken: lijkt beetje op orchidee), en eigenlijk zitten ze in dezelfde prijsklasse. Voor kwaliteit betaal je.. Ik heb dat ervoor over. Dat moeten jullie afwegen hé. De enigste reden waarom wij niet voor orchidee gekozen hebben was omdat het vrij ver is vanwaar wij komen ( Brussel). Anders zou ik met een gerust hart voor de orchidee gekozen hebben! Nog heel veel succes toegewenst!
ja het is inderdaad wat duur, maar zoals je zegt voor kwaliteit betaal je iets meer. ik moet zeggen, de zaal die je gekozen hebt is echt mooi! deze is ook wat in de stijl van inrichting zoals salons rembrandt. het is soms moeilijk kiezen, het is de prijs die ons nog wat tegenhoudt. dank u wel en ook nog heel veel succes!
Wij geven op 3 september ons feest in salons orchidee. Het is inderdaad wel duur, maar het is zo prachtig en zo speciaal. We voelden ons ook direct op ons gemak bij die mensen, dus voor ons was de keuze snel gemaakt! Onze fotograaf wist ook enkel positieve dingen te zeggen over deze zaal en van de mensen die er al geweest zijn hoor ik dat het eten er heerlijk is :) (en als dat je niet overtuigt, dan vind ik het versgeperst sinaasappelsap bij de receptie, de blauwe flessen water en de zilveren clochen redenen genoeg om daar te gaan :) )
Het spijt me, maar wij hadden een minder goed gevoel bij Den Orchidee in Lokeren. Voor de gasten die alleen naar dessertenbuffet + dansfeest zullen komen, zouden we "uiteraard meer betalen dan voor het dessertenbuffet van de gasten die het hele avondfeest meemaken", al kon de eigenaar ons ook geen exacte prijs meedelen. (Redenering: gasten die nog niets kregen, drinken meer alcohol, dus de forfait is duurder voor hen.) Ik heb ook al gehoord dat hij na het feest plots veel supplementen aanrekent. Ook moet je 40% van het hele feest betalen VOOR je trouwdag en na het feest moet je al die rest CONTANT betalen. Dat ruikt naar 'sjoemelen'. De zaal is mooi en het paviljoen spreekt tot de verbeelding, maar wij hadden geen vertrouwen in de uitbater. Ik hoop dat ik je vooruit help met mijn ervaring. Veel succes met je keuze! Groetjes Ellen
Salons Orchidee is niet hetzelfde als Den orchidee in Lokeren, dacht ik! ;-)
Ja is waar, is een verschil! ;-) Maar zo weten we ook da Den orchidee in Lokeren niet moet genomen worden! ;-)
hallokes, ja er is inderdaad een hemelsbreed verschil tussen salons orchidee en den orchidee. jammer dat door een bijna zelfde naam die mensen van salons orchidee soms feesten missen. Wij zijn in ieder geval héééééééél tevreden. enkel de manier van de receptie te beginnen is al schiterend.De patron met het zwaard die de bruidsfles opent en de deskundige uitleg erbij van de top maitre. allemaal kleine detail die ons feest onvergetelijk en af hebben gemaakt.