Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen Luca Renzi

15-5-2010 23:19:32
Hi allemaal

Ik ben op zoek naar een specifiek paar bruidschoenen van Luca Renzi...had het perfect paar gevonden bij ...Van Loock (zoals bijna 50% van de bruiden hier.
Echter ik had ze gekocht in perlato beige maar na een check op het trouwkleed blijk ik perlato wit nodig te hebben.
Ik bespaar jullie de daaropvolgende ellende maar ik ben dus nu op zoek naar één specifiek paar, in specifieke kleur en maat natuurlijk.

Bij Moernaert ben ik ook al gaan kijken en maandag bel ik naar Roeselare.
Iemand weet van andere verdelers?

Alvast bedankt!!

Gina
18-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 3531

Sara
14-5-2010
 Meld misbruik15-5-2010 23:38:02

Dag Gina,

Ik heb toevallig m'n schoenen bij Van Loock gekocht, ook van het merk Luca Renzi. Ze hadden die inderdaad in het wit en in het beige. Als je geïnteresseerd bent om ze over te kopen, geef je maar een seintje. Weet wel niet of het inderdaad de schoenen zijn die je zoekt en welke maat je nodig hebt, de mijne zijn maat 39,5.

Groetjes,

Sara

véronique
21-5-2010
 Meld misbruik16-5-2010 11:23:52

fiogf49gjkf0d
Hallo,

Ik heb ook schoenen gekocht van Luca renzi. Ik heb er witte. Anders moet je eens een foto mailen om te kijken of het hetzelfde model is/ want daar is natuurlijk nog veel verschil in.

ik heb maat 39. andries_veronique@msn.com

groetjes

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik16-5-2010 14:24:52

Hey Gina,

Ook de mijne zijn van Luca Renzi van bij Van Loock. Kan je mss laten weten over welk paar het juist gaat? als het de mijne zijn en dezelfde maat mag je ze gerust overkopen voor een prijsje. Stuur me maar een berichtje anders.

groetjes

Gina
18-9-2010
 Meld misbruik16-5-2010 17:09:45

Had er onmiddellijk aan moeten denken om wat specifieker te zijn...
Maat 41
Volledig gesloten (dus geen open tenen, helen of zijkantjes)
Mini-hieltjes
Ronde tip
En er zat er klein riempje aan...

Ellis
19-6-2010
 Meld misbruik16-5-2010 22:47:31

fiogf49gjkf0d
Hallo,

Heb hetzelfde model denk ik, maat 40 (maar heb anders ook een 41) en... heb ze in het wit.
Ik trouw alleen nog volgende maand maar moest je ze tegen dan nog niet gevonden heb, mag je de mijne gerust overkopen ofzo...
Stuur me maar een berichtje dan.

Veel succes nog in ieder geval!

Vicky
21-5-2011
 Meld misbruik4-10-2010 22:34:20

Dag dames,

Verkoopt iemand van jullie haar schoenen van Luca Renzi in maat 38?

Ik zoek witte schoenen met een kleine hak.

Groetjes,

Vicky

Mees
18-9-2010
 Meld misbruik6-10-2010 21:25:39

Beste Vicky

Ik heb maat 41, dus ik vrees dat ze iets te groot voor je zijn ;-)

ellen
2-5-2014
 Meld misbruik26-12-2013 23:28:03

Hoi,

Ook op zoek nr een paar schoenen van luca renzi met riempje en ronde tip vooraan, hakje niet erg hoog ongeveer 5.5 cm in parelmoer wit maat 39 of 39.5
Iemand die deze schoenen toevallig heeft?
Graag een foto doorsturen als je wil

Alvast vriendelijk bedankt
Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...