Terug naar overzicht
Dag Gina, Ik heb toevallig m'n schoenen bij Van Loock gekocht, ook van het merk Luca Renzi. Ze hadden die inderdaad in het wit en in het beige. Als je geïnteresseerd bent om ze over te kopen, geef je maar een seintje. Weet wel niet of het inderdaad de schoenen zijn die je zoekt en welke maat je nodig hebt, de mijne zijn maat 39,5. Groetjes, Sara
fiogf49gjkf0dHallo, Ik heb ook schoenen gekocht van Luca renzi. Ik heb er witte. Anders moet je eens een foto mailen om te kijken of het hetzelfde model is/ want daar is natuurlijk nog veel verschil in. ik heb maat 39. andries_veronique@msn.com groetjes
Hey Gina, Ook de mijne zijn van Luca Renzi van bij Van Loock. Kan je mss laten weten over welk paar het juist gaat? als het de mijne zijn en dezelfde maat mag je ze gerust overkopen voor een prijsje. Stuur me maar een berichtje anders. groetjes
Had er onmiddellijk aan moeten denken om wat specifieker te zijn... Maat 41 Volledig gesloten (dus geen open tenen, helen of zijkantjes) Mini-hieltjes Ronde tip En er zat er klein riempje aan...
fiogf49gjkf0dHallo, Heb hetzelfde model denk ik, maat 40 (maar heb anders ook een 41) en... heb ze in het wit. Ik trouw alleen nog volgende maand maar moest je ze tegen dan nog niet gevonden heb, mag je de mijne gerust overkopen ofzo... Stuur me maar een berichtje dan. Veel succes nog in ieder geval!
Dag dames, Verkoopt iemand van jullie haar schoenen van Luca Renzi in maat 38? Ik zoek witte schoenen met een kleine hak. Groetjes, Vicky
Beste Vicky Ik heb maat 41, dus ik vrees dat ze iets te groot voor je zijn ;-)
Hoi, Ook op zoek nr een paar schoenen van luca renzi met riempje en ronde tip vooraan, hakje niet erg hoog ongeveer 5.5 cm in parelmoer wit maat 39 of 39.5Iemand die deze schoenen toevallig heeft?Graag een foto doorsturen als je wil Alvast vriendelijk bedankt Ellen