Terug naar overzicht
Ik vind dat geen slecht idee maar je kan dat wel gemakkelijk zelf maken. Je kan er wel ergens lege vinden en dan schrijf je gewoon zelf je vraag erop. Je moet er wel rekening mee houden dat ze in een apart boek zitten.
Hey, Wij doen dit net iets anders. We nemen foto's van onszelf en de kindjes en zetten die in lichtgrijs. Daarop zetten wij de vraag in zwart en kunnen de mensen op de foto antwoorden met een alcoholstift. Dit gaat dan achteraf allemaal in een foto-album. Feestviltjes hun vragen slaan op niet veel als je al samenwoont en kindjes hebt... Ik denk wel dat we duidelijk moeten zeggen dat de foto's neit voor de handtas zijn en dat de antwoorden vooraan moeten :) x Kitty
fiogf49gjkf0dwij gaan dit ook zelf maken, kaartjes in verschillende kleuren met verschillende vragen op, komt op hetzelfde neer maar veel goedkoper!
Beste Gina, Vooreerst proficiat met je trouwplannen! Mag ik even heel kort reageren op de reactie van Kitty? Sinds enkele weken hebben we een 'alternatieve' vraag voor koppels die al kindjes hebben of er geen (meer) willen. Op de ene kant van het nieuwe viltje staat: 'Liefde is...' en op de andere kant: 'Wat is je leukste anekdote van het trouwkoppel?'. Dit staat nog niet vermeld op de website, dus jullie (en Kitty) konden dit nog niet weten... Bij de 250 viltjes krijg je ook 20 witte balpennen, een witte map en doorzichtige plastic bewaarhoezen om je ingevulde Feestviltjes in te bewaren. Veel succes met je voorbereidingen voor 9 juli! Groeten, Joost