Nu Online
Momenteel zijn er 284 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestviltjes

15-5-2010 23:20:33
Dag medebruidjes!

Hebben jullie ervaring met het gebruik van feestviltjes?
Dit zijn bierviltjes bedrukt met aan elke zijde een vraag.
De gasten kunnen hier dan hun antwoord opschrijven.
Dit is een tof alternatief voor het gastenboek.
Hebben jullie dit al ergens gezien en wat waren de reacties erop?
(mag zowel positief als negatief zijn)

Groetjes,

Gina

gina
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 787

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik16-5-2010 9:26:24

Ik vind dat geen slecht idee maar je kan dat wel gemakkelijk zelf maken.
Je kan er wel ergens lege vinden en dan schrijf je gewoon zelf je vraag erop.
Je moet er wel rekening mee houden dat ze in een apart boek zitten.

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik16-5-2010 10:53:31

Hey,

Wij doen dit net iets anders. We nemen foto's van onszelf en de kindjes en zetten die in lichtgrijs. Daarop zetten wij de vraag in zwart en kunnen de mensen op de foto antwoorden met een alcoholstift. Dit gaat dan achteraf allemaal in een foto-album. Feestviltjes hun vragen slaan op niet veel als je al samenwoont en kindjes hebt...

Ik denk wel dat we duidelijk moeten zeggen dat de foto's neit voor de handtas zijn en dat de antwoorden vooraan moeten :)

x Kitty

Stephanie
5-2-2011
 Meld misbruik16-5-2010 13:12:54

fiogf49gjkf0d
wij gaan dit ook zelf maken, kaartjes in verschillende kleuren met verschillende vragen op, komt op hetzelfde neer maar veel goedkoper!

Joost

Meld misbruik18-5-2010 20:03:43

Beste Gina,
Vooreerst proficiat met je trouwplannen!

Mag ik even heel kort reageren op de reactie van Kitty?
Sinds enkele weken hebben we een 'alternatieve' vraag voor koppels die al kindjes hebben of er geen (meer) willen. Op de ene kant van het nieuwe viltje staat: 'Liefde is...' en op de andere kant: 'Wat is je leukste anekdote van het trouwkoppel?'.
Dit staat nog niet vermeld op de website, dus jullie (en Kitty) konden dit nog niet weten...

Bij de 250 viltjes krijg je ook 20 witte balpennen, een witte map en doorzichtige plastic bewaarhoezen om je ingevulde Feestviltjes in te bewaren.

Veel succes met je voorbereidingen voor 9 juli!

Groeten,
Joost

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...