Nu Online
Momenteel zijn er 481 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het ondenkbare is gebeurd ... :s

16-5-2010 13:33:27
fiogf49gjkf0d
Dag medebruidjes,

Terwijl ik her af en toe dingen lees waarvan ik denk f*ck het zal je maar overkomen.... Heb ik gisteren mijn toekomstige naar het spoed mogen voeren, en zit hij nu in de gips :s. Voet gebroken... 4-5weken zeker. Terwijl we nog geen costume hadde voor hem, en ik daar nie zolang meer mee wou wachten. Er staan nog 74 dagen op onze teller :s nu slaat de stress wel toe,.. terwijl dat ik weet dat we nog tijd hebben. Ik heb binnekort ook examens dus dat er ook bij :s grrrrrrrrr

sorry kmoest het even kwijt
Een gestrest bruidje

Jennifer
30-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 783

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik16-5-2010 13:48:23

fiogf49gjkf0d
dat is minder meisje, hopelijk mag hij mss wat vroeger uti gips en kan je alsnog gaan zien voor zen trouwkostuum
maar vrees da tje nu nog beetje gaat moeten wachten , die gaat niet in zen broek geraken, of moet zijn dat ze zijn broek op maat maken,

succes met je examens probeer je te ontspannen n relaxen

Jeleen
3-7-2010
 Meld misbruik16-5-2010 17:18:21

Dat is inderdaad heel stresserend.. kan mij niet inbeelden dat wij dat zouden overkomen.. Slaap nu al niet meer van de stress.. :s
Ik zou toch eens gaan kijken voor een kostuum, in de winkel zullen ze u wel raad geven.
Is de broek wat te groot leggen ze dat zo in. Als je één koopt uiteraard.. Als je het huurt.. :s En anders zal je toch moeten wachten..

Veel succes.. !!

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik16-5-2010 19:33:05

fiogf49gjkf0d
Met het kopen van een kostuum kan je nog wel een tijdje wachten hoor, dus geen stress!
Veel succes met de examens!

Isabelle
12-2-2011
 Meld misbruik16-5-2010 20:25:03

Ach, beter dat nu dan dat hij zijn voet gebroken had over 2 maanden :-) misschien kijkt hij nu de komende weken beter uit !

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik17-5-2010 10:38:36

fiogf49gjkf0d
Hey Jeniffer,

Ik weet hoe je u voelt. Misschien heb je mijn berichtje gelezen Pech.

Ikzelf had nog een 60 dagen op de teller staan en heb mijn voet op twee plaatsen gebroken door een stomme val op het werk. Resultaat 1 week spanverband en 4 weken gips. In het begin zag ik het ook niet zitten. De eerste 2 weken kan je niet veel doen. Nu twee weken later zie ik het al veel rooskleuriger. Nog 2 weken en half te gaan en gips mag eraf. Kan er zelfs al op stappen. (heb loopplaaster)
Hem veel melk, youghurt, gervaikes geven.

Zeker de moed niet opgeven.

Groetjes

Tineke

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik17-5-2010 14:53:21

fiogf49gjkf0d
bedankt voor de moedgevende berichtjes xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...