Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0ddat is minder meisje, hopelijk mag hij mss wat vroeger uti gips en kan je alsnog gaan zien voor zen trouwkostuum maar vrees da tje nu nog beetje gaat moeten wachten , die gaat niet in zen broek geraken, of moet zijn dat ze zijn broek op maat maken, succes met je examens probeer je te ontspannen n relaxen
Dat is inderdaad heel stresserend.. kan mij niet inbeelden dat wij dat zouden overkomen.. Slaap nu al niet meer van de stress.. :s Ik zou toch eens gaan kijken voor een kostuum, in de winkel zullen ze u wel raad geven. Is de broek wat te groot leggen ze dat zo in. Als je één koopt uiteraard.. Als je het huurt.. :s En anders zal je toch moeten wachten.. Veel succes.. !!
fiogf49gjkf0dMet het kopen van een kostuum kan je nog wel een tijdje wachten hoor, dus geen stress!Veel succes met de examens!
Ach, beter dat nu dan dat hij zijn voet gebroken had over 2 maanden :-) misschien kijkt hij nu de komende weken beter uit !
fiogf49gjkf0dHey Jeniffer, Ik weet hoe je u voelt. Misschien heb je mijn berichtje gelezen Pech. Ikzelf had nog een 60 dagen op de teller staan en heb mijn voet op twee plaatsen gebroken door een stomme val op het werk. Resultaat 1 week spanverband en 4 weken gips. In het begin zag ik het ook niet zitten. De eerste 2 weken kan je niet veel doen. Nu twee weken later zie ik het al veel rooskleuriger. Nog 2 weken en half te gaan en gips mag eraf. Kan er zelfs al op stappen. (heb loopplaaster) Hem veel melk, youghurt, gervaikes geven. Zeker de moed niet opgeven. Groetjes Tineke
fiogf49gjkf0dbedankt voor de moedgevende berichtjes xxx