Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dWij komen binnen op de amerikaanse manier!Vind ik persoonlijk het leukste, zo heb je samen met je papa of wie je ook weg geeft je 5 minutes of fame zo te zeggen. Succes, Ellen
fiogf49gjkf0dWat is het verschil met Europees/Amerikaans? Amerikaans is de bruid met de papa en bruidegom met de mama? Wat is Europees? groetjes Sanne
fiogf49gjkf0dWij komen op z'n amerikaans binnen; Heb ook graag die vijf minuten fame bij het binnenkomen :-) @ Sanne: Op z'n amerikaans: Iedereen is al in de kerk en dan pas kom jij met je papa binnen. op z'n Europees: De mensen staan nog buiten aan de kerk als je toekomt en gaan samen met jou en je papa op kop binnen. groetjes Joke
geen van beide, bij ons zit iedereen al en wij komen met 2 binnen, groetjes Kristien
fiogf49gjkf0dzelfde hier als bij Kristien. We zijn uiteindelijk 's ochtends al voor de wet getrouwd, dus ik kan niet meer "weggegeven" worden ;-)
fiogf49gjkf0dOp z'n amerikaans. Het lijkt me supertof om met m'n papa binnen te komen terwijl iedereen er al zit en zo rechtstaat en zich omdraaid om te kijken... Groetjes Sabine