Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dhey,bij mij heeft mijn dochter een mini bruidsboeketje vast en dan de jongen (zoon van mijn getuige) heeft ons ringkussentje vast met de ringen! daarna geeft hij aan mijn dochter de ringen zodat zij ze kan brengen!grtjs jessie
fiogf49gjkf0dHoi, Wij hebben en zoon van bijna 12 jaar! Hij zal onze ringen dragen en achter hem komen 2 neven van 14 en 16 jaar dien elks een deel van onze trouwkaars dragen. Onze kaars is in een puzzelvorm en die passen perfect bij elkaar! Dus bij het aansteken zullen ze naast elkaar staan. Alle 3 de jongens kijken ontzettend erg naar uit om dit te mogen doen! Heel veel geluk en succes nog met de voorbereidingen, want bij ons is het bijna afgelopen, want op 29/05 trouwen we dus!! De spanning begint stilletjes aan te snijden Groetjes, Naomi
fiogf49gjkf0dHey! Onze bruidsjongen zal waarschijnlijk een karretje krijgen met daarin beertjes en de ringen. Hij moet die dan voorttrekken. Hij zal wel maar 4 jaar zijn, dus weet ik niet of een 6-jarig kind dat ook leuk zou vinden.
fiogf49gjkf0dHij zou bvb jullie trouwboekje kunnen dragen en dat afgeven aan de pastoor eens hij bij het altaar is.
fiogf49gjkf0dHallo dank u voor de reacties! groetjes en geniet van jullie trouwdag!
aan Naomi: Waar heb je die puzzelkaars gekocht? Lijkt me heel erg leuk!