Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dGeniet van jullie dag!
fiogf49gjkf0dHey Daria, Vind het zeer grappig. Ik ben Tineke en mijn vriend en ik gaan ook eindelijk trouwen na 12 jaar samenzijn. Raar maar waar, dit zal ook plaats vinden op 10/07/2010. Het komt inderdaad heel dicht bij. Geniet in elk geval van jullie dag! Groetjes Tineke
fiogf49gjkf0dHallo, Het komt zeker dichtbij. Ik ben 10 jaar samen met mijn partner en wij trouwen ook op 10/07/2010. Van welke streek zijn jullie? Ps: morgen komt onze ceremoniemeester nog eens langs om alles te overlopen. Spannend. Groetjes Heidi
fiogf49gjkf0dHoi, ik ben blij dat wij niet de enigen zijn die na al die jaren nog dé stap zetten,wij wonen in Lembeke,Oost-Vlaanderen.Ik hoop voor ons drietjes en alle andere koppels die deze dag trouwen dat alles op rolletjes loopt en dat het supermooi weer zal zijn. Ben ik de enige of hebben jullie ook al kindjes?
fiogf49gjkf0dHey Daria, Hey Heidi, Wij zijn van Baasrode Oost-Vlaanderen. Inderdaad, het is te hopen dat we mooi weer hebben. Wij hebben 2 kindjes. 2 meisjes. Femke is van november 2005 en Silke juni 2010. Hebben jullie ook dikwijls die vraag van Jullie zijn nu 12 jaar samen, een huis gekocht en 2 kindjes. Waarom dan nu trouwen? Kusjes
fiogf49gjkf0dHello,Tineke,Heidi, Ik wou eigenlijk altijd al trouwen maar m'n vriend vond dat eigenlijk niet nodig.Tot vorig jaar toen m'n oudste zoon vroeg wanneer wij gingen trouwen.Het leek ons nu wel een geschikt moment,de kindjes worden stilletjes groter(Brent wordt 11 in augustus,Amber 9 in december en dan nog onze grote verreassing Kenzo en jarno,die worden 6 in augustus).Aangezien ons gezin opeens verdubbelde van 2 naar 4 kids was er eigenlijk nooit tijd om een huwelijk te organiseren. Gaan jullie dan nog uitgebreid trouwen(voor de kerk) met alles erop en eraan? Vele grtjs,daartje
Hey daartje, Wij gaan inderdaad trouwen voor gemente en kerk met alles erop en eraan. Je trouwt maar 1 keer he. Als we het doen, doen we het goed. Mijn mail adres is tineke.delplace@telenet.be of tineke.delplace@admb.be (werk) zo kunnen we ook altijd contact houden he. Das iets makkelijker om contact te houden. Groetjes Tineke