TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sophie
5-6-2010
|
16-5-2010 23:42:58
fiogf49gjkf0d Mijn vriend is patissier dus wij gaan voor taartnamen ... wat ook leuk kan zijn is boomnamen, soorten bloemen.. mss hebben jullie iets dat verwijst naar jullie eerste reis, jullie eerste ontmoeting, ... Iets van jullie dialect ofzo .. kweetnie .. 't zijn maar voorstellen..wat ik ook al zag was bij mensen die afkomstig waren van de streek van de zee, en zij hebben gebruik gemaakt van allerlei dingen die te maken hadden met de zee ..
|
|
Christel
24-7-2010
|
16-5-2010 23:54:35
fiogf49gjkf0d Bedankt voor je reactie! Ga het zeker eens voorleggen :-) Mijn vriend werkt in de bouw en ik ben kleuterleidster :-). Qua reizen zijn we al enkele keren naar disneyland geweest, maar ja, om daar nu iets van te nemen als tafelaanduiding :s :-)
|
|
wendy
28-5-2011
|
17-5-2010 9:34:31
fiogf49gjkf0d Hoe gaat dit dan juist in zijn werk? je geeft dan gewoon een bepaalde naam per tafel en aan de personen dan het naamkaartje?
Of is er ook een bepaalde versiering voorzien dan per tafel?
En de ideekes van Sophie zijn heel tof! :-)
|
|
Astrid
11-9-2010
|
17-5-2010 11:00:48
fiogf49gjkf0d wij maken daar geen gebruik van...
Ik weet dat de verantwoordelijke van de zaal de namen zal opnoemen en dan begeleid er iemand de mensen naar hun tafel... Kan volgens mij niet makkelijker zijn. Natuurlijk is het wel leuk als je tafels een naam hebben. Zo hebben wij vorig jaar een trouwfeest gehad waar we in het binnenkomen een kaartje kregen met een stad uit Amerika nl. Miami! Zo wisten we ook bij wie we zaten. Nadien werden onze namen toch nog afgeroepen en werden we ook begeleid aan tafel.
Dus dat extra kaartje was leuk en ok, maar volgens mij een extra kost.
groeten,
Astrid
ps: dit is onze mening, mijn verloofde en ik.
|
|
Heidi
10-7-2010
|
17-5-2010 13:13:26
fiogf49gjkf0d Hallo,
Mijn vriend vindt het niet zo tof dat de mensen per naam afgeroepen worden, hij vindt dit te vormelijk. Wij opteren voor 'namen van bieren', mijn ventje en ook onze kennissenkring (en zelfs de familie) lusten graag een biertje. Wellicht zal ik dan de 'etiketten' van de bieren afdrukken om mee te geven aan de genodigden. Dan zal er gevraagd worden aan de tafel 'blonde leffe' om plaats te nemen. Normaal gezien (als het ons lukt) zouden we dan op de tafel een 'grote' fles van de tafelnaam plaatsen. Mijn vriendin die in januari trouwde heeft gekozen voor 'soorten snoep'. Ze is dan ook een snoeper en dan heeft ze op de tafel die soort snoep gezet. Ik zat aan de zure slierten tafel en ze waren heel lekker :-).
succes
Heidi
|
|
Myriam
26-6-2010
|
17-5-2010 15:44:05
fiogf49gjkf0d Ik werk al jaren in het toerisme en al naam van de tafels hebben we werschillende vliegmaatschappijen genomen. Op elke tafel staat dan een schaalmodel van het vliegtuig van de maatschappij. Is misschien een idee.
groetjes
|
|
Jolien
6-8-2011
|
17-5-2010 19:28:39
fiogf49gjkf0d Ik heb hierover ook al veel nagedacht :) Snoepjes had ik ook al overwogen. Of gezelschapspelletjes (kleine), vakantiebestemmingen,... Als je het ludiek wil maken, zou je elke tafel een andere foto van jullie kunnen geven en de mensen dan een stuk van de foto. Dan moet iedereen op zoek gaan naar de andere puzzelstukjes om te weten bij wie men aan tafel zit. Lijkt me leuk :)
|
|
Caroline
8-8-2009
|
18-5-2010 11:07:19
Hallo,
Wij zijn vorig jaar getrouwd en wij hadden voor elke tafel een soort snoepjes uitgekozen.
Bij het binnenkomen kreeg iedereen een zakje gevuld met de snoepjes van zijn tafel en op de tafel zelf stond een grote glazen pot met de snoepjes in.
We hebben hier veel leuke reacties op gekregen en tegen het einde van de avond waren bijna alle snoeppotten leeg... Tijdens het dansen grepen de mensen gemakkelijk naar een snoepje :-)
Succes nog met de voorbereidingen.
|
|
kelly
24-6-2011
|
30-5-2010 13:34:23
Hier zijn we nog in twijfel met 2 soorten. wel nu ik dat idee van de snoepjes las , misschien zelf 3 ... Wij zien graag samen naar Disneyfilms , dus hadden we disneyfilms genomen waar koppeltjes in voorkwamen . dus Belle en het beest , Tarzan en Jane , assepoester , doornroosje , de kleine zeemeermin ...
Daarnaast hebben we ook nog iets anders en dat zijn plaatsen die we ofwel al bezocht hebben ofwel graag heen willen zoals : piramides van Gizeh in Cairo , Matchu pichu in peru , teotihuacan in mexico , toren van pisa , panthenon in athene , chichen itza in mexico ook ...
Misschien is het ook een idee van eten te doen , ik bedoel dan bijvoorbeel : mexicaans eten ( en dan zorg je bijvoorbeeld voor een sombrero ) chinees ...
|
|
Christel
24-7-2010
|
1-6-2010 18:45:04
Ja, het idee van de snoepjes vind ik ook echt wel leuk!! :-) Heel erg bedankt Caroline voor het toffe idee, ik denk dat we dit ook gaan doen :-)
De rest natuurlijk ook erg bedankt voor de ideeën, zijn allemaal tof! maar ja, snoep sluit nu ook wel het beste bij ons aan :-).
Nog veel succes met de voorbereidingen!
XX
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|