Nu Online
Momenteel zijn er 393 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zonnebank (regio Leuven)

17-1-2006 20:24:37
Hallo,

Ik zou graag een mooi bruin kleurtje hebben op onze trouw. Weet er iemand wanneer ik best zou beginnen met zonnebank, hoeveel keer ik best zou gaan enzo?
Wij trouwen in de buurt van het Leuvense, dus tips voor goede zonnebankcentra zijn ook altijd welkom!

Alvast bedankt!

groetjes,
Sofie

Sofie
14-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 943

Ineke
10-6-2006
 Meld misbruik18-1-2006 12:53:55

Sofie,

Ik trouw eveneens in Leuven (10/6) en ben van plan om eerst te proberen met zonnebank om die vervelende witte bandjes weg te krijgen :-); als dit lukt ga ik het zo doen, ik heb namelijk nog getwijfeld om airbrush tanning te doen (dan spuiten ze u in), maar daarmee loop je kans dat het afgaat en op mijn spierwit kleed wil ik dit niet riskeren! Zonnebank ga ik doen in Helios op in Naamsestraat.

Groetjes

Ineke

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik18-1-2006 14:13:30

Dag Sofie

Wanneer trouw je juist?

Ik trouw in september en ga vanaf mei beginnen met de zonnebank, 1 keertje per week en af en toe eens een weekje overslaan. Ik bruin heel gemakkelijk, maar ik ga deze zomer toch proberen om niet teveel witte plekken over te houden. Ik denk dat je beter gedurende lange tijd af en toe naar de zonnebank gaat dan dat je 2 weken bijna iedere dag gaat, zo is de kleur meer gelijk. (Ik ben geen expert hoor, tis gewoon uit eigen ervaring)

Veel succes!

Vicky
09.09.06

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik18-1-2006 17:38:45

'k Ben ook op zoek naar een goed zonnebankcentrum in Leuven. Ik ga nooit onder de zonnebank, maar nu zou ik graag m'n witte bandjes van vorige zomer kwijtraken. 'k Moet er wel dringend aan beginnen, want we trouwen op 11 maart! M'n toekomstig schoonzusje raadde me dat in de Dieststestraat in Leuven aan, boven de Go sport (?). Naar 't schijnt geven ze daar wel uitleg en zijn ze heel vriendelijk en is alles proper. Vrijdag heb ik verlof (om m'n trouwkleed te gaan passen!!!) en 'k denk dat ik dan eens langsga. Ook om te zien hoeveel keer ik best ga, want 'k bruin wel gemakkelijk, maar 'k heb toch een gevoelig huidje, dus 'k moet oppassen. Maar 'k zal iets laten weten hoe 't geweest is!

Groetjes,

Sylvie
11/03/06

Sofie
14-8-2006
 Meld misbruik18-1-2006 19:39:53

Hallo,

Bedankt iedereen voor de reacties. Wij trouwen op 14 augustus, dus ik heb nog wel ff tijd. Maar ik bruin niet zo gemakkelijk, en word ook eerder rood dan bruin, dus ga ik misschien proberen, zoals Vicky voorstelt, om al af en toe te gaan.
Ik ben ooit al naar de zonnebank ergens in de Naamsestraat geweest, maar weet de naam niet meer juist. Het was vrij dicht tegen de ring.

groetjes,
Sofie
14.08.06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...