Nu Online
Momenteel zijn er 471 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kasteel van wippelgem of de lozen boer

17-1-2006 20:33:04
Hey medebruidjes. Wij gaan volgende week naar 2 zalen kijken, het kasteel van wippelgem en de lozen boer. Is er iemand voorstander van 1 van beiden of kent iemand ze allebei om te vergelijken? Thanks!

Veerle
29-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 3001

Annelies
27-5-2006
 Meld misbruik18-1-2006 9:55:40

hoi,
wij trouwen op 27.05.2006 in t kasteel van wippelgem. Het ziet er daar allemaal dik in orde uit, ze zijn heel vriendelijk en toegeeflijk (= ze gaan gemakkelijk mee in je ideeen). Ik ga natuurlijk pas na 27.05 uitsluitsel kunnen geven of die zaal werkelijk ok is :-)
De andere zaal ken ik niet.

Succes met de zoektocht!
Annelies

Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik18-1-2006 11:36:31

Een vriendin van mij trouwde in 2004 in het kasteel van Wippelgem: alles (receptie, zaal, eten) was prima in orde, niks op aan te merken! In de lozen boer ben ik nog niet geweest, ik weet wel dat het de naam heeft van duur en snobistisch te zijn... maar dat kunnen natuurlijk evengoed gewoon geruchten zijn.
Groetjes,
Barbara

Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik18-1-2006 12:07:14

Hey,

Bijna heel mijn familie is getrouwd in de Lozen Boer. Heel mooie zaal, goed van eten. Maar je betaalt natuurlijk ook wel een mooi prijskaartje hoor! Omwille van de prijs heb ik toch niet mijn feest daar vastgelegd, maar wel in de Zilverreiger in Oosterzele. Zeker de moeite, zeer mooie zaal, goed eten, mooie tuin en het schilt bijna de helft van prijs als de Lozen Boer!!! Dus zeker een kijkje waard zou ik zeggen!

groetjes
sofie
15 06 2006

veronique
26-5-2006
 Meld misbruik18-1-2006 13:25:22

Beste,
mijn zus haar trouwfeest was in de Lozen Boer en ik ben er ook al naar familiefeesten geweest. Altijd heel erg in orde, heel lekker en het is er zeer mooi. Het trouwfeest was in zaal Helene. Prijs/kwaliteit is ok, je betaalt voor de kwaliteit die je krijgt. Kasteel Van Wippelgem is naar mijn mening ook goed maar minder van kwaliteit.mvg, Veronique

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik18-1-2006 13:48:07

Dag Veerle

'k zou het eerlijk gezegd niet goed weten. 'k zou geen 1 van de 2 nemen.
Lozen Boer is te duur voor wat het is, en Kasteel van Wippelgem: daar zijn we ooit eens geweest en ik vond het eten echt niet lekker + ze kwamen haast niet rond met de wijn + vind ik heel ongezellig ingedeeld als je met een groot aantal bent.

Als 'k echt zou moeten kiezen tussen die 2: dan toch misschien de Lozen Boer, maar ik heb al van heel veel mensen gehoord dat het veel te duur is voor wat ze op hun bord gekregen hebben.

Wij zijn op 09/09 getrouwd en ons feest ging door in De Roskam in Merelbeke. eerlijk gezegd: we hebben een paar zalen bezocht en die kwam er het beste uit. En achteraf: amai! geen enkele klacht, de service was dik in orde, en iedereen heeft over het eten gestoefd!

Groetjes
Vanessa

Annelies
27-5-2006
 Meld misbruik18-1-2006 18:36:01

Vanessa,

t kasteel van wippelgem is sedert een 2-tal jaar overgenomen door restaurant t patyntje in gent, en dat is wel degelijk klasse.
Wij zijn al naar een brunch geweest in het kasteel van wippelgem en dat was echt tiptop in orde, zeer lekker eten en ze kwamen wel degelijk heel regelmatig rond met de wijn.
Verder zie ik niet in hoe het ongezellig kan ingedeeld zijn als je met een grote groep bent: t is immers één grote zaal (met enkele pilaren tussen)...

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik19-1-2006 10:35:00

Annelies

Ik ken het Patijntje in Gent heel goed, en inderdaad het is: klasse en een heerlijk restaurant.

Maar die keer (tja, misschien hadden wij toen gewoon de pech) trok het eten op niet veel!

om een paar voorbeelden te geven: de vis was koud, het vlees was te taai. en zoals ik al zei: we hebben meer met een leeg glas gestaan dan met een vol glas (en we waren niet de enige)

misschien was het die ene keer, maar 1 ding is zeker: mij zien ze daar niet meer.

't is niet omdat er "Kasteel" voor de naam staat dat het daarom "Klasse" is hoor!

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik2-2-2006 9:34:39

Ik ben naar een trouwfeest in het Kasteel van Wippelgem geweest en zou er zelf nooit een feest geven. Het eten vond ik lekker, maar de zaal was echt niet leuk. Wij zaten in "het korte beentje van L"-vorm van de zaal. We zagen niets van de dansvloer en door de pilaren tussen ons en de rest van de zaal waren we ook wat afgesloten van de rest van de mensen... Het was er trouwens een beetje donker.

jo
29-4-2006
 Meld misbruik3-2-2006 14:27:49

Hey ,

Onze trouwfeest is in De Lozen boer, en ik moet zeggen het is idd iets duurder zo rond de 100 euro per persoon maar mijn zus en broer zijn er ook getrouwd, de service is mega het eten heel lekker en de zaal echt leuk! Ik zou er nooit over twijfelen waar ik mijn feest zou houden.
En in Wippelghem is mijn neef getrouwd en het eten was maar zeer gewoontjes en er werd enkel één keer geserveerd!

Als je de Lozen Boer neemt moet je zeker het dessertbuffet nemen, dat is echt mega!
Groetjes jo

ann
9-6-2007
 Meld misbruik4-11-2006 14:45:15

Aan Annelies

Ik wou even vragen of het feest in het Kasteel Van Wippelgem is meegevallen? Wij trouwen daar volgend jaar en ken ook niet echt veel mensen die daar al hun feest hebben gegeven... we zijn al eens gaan proeven in 't Patijntje en dat was echt heel geslaagd.
Ik had toen ook vernomen dat ze maar 1 keer rond gaan met het eten, is dat niet te weinig? Of hebben jullie bijbetaald voor een tweede keer?
Ben alvast benieuwd of het feest is meegevallen?
Waren jullie met een grote bende?

Groetjes

Ann

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info