Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHello Bianca, Ben niet van de omgeving Ieper....Ben van het Leuvense....Moet u zeker niet tegenhouden om is een mailtje te sturen of is af te spreken....om te zagen over het ineensteken van een trouw of andere dingen ... Ben zeker niet de kwaadste...zelf ook maatje meer.....dus als er iets is....laat maar weten he.... sabine_oostens@singaporeair.com.sg ( met onderaan plat streepje tss naam en voornaam) Groetjes Sabine
fiogf49gjkf0dMij ken je al hé. Spijtig dat we zo'n stuk uiteen wonen. Maar via mail of facebook wil ik graag nog wel wat babbeltjes voeren hoor. groetjes, Carolina
Hey Bianca! 't Lijkt me wel leuk om je te leren kennen. En vriendinnen heb je nooit te veel he... dus waarom niet! En wees gerust, ook ik ben geen supermodel (verre van). Zodoende heb 'k ook al aan den lijve ondervonden dat niet alles zo vanzelfsprekend is ;-) Ben nu bv dringend op zoek naar gepaste lingerie en eerlijk gezegd... 'k word er een beetje moedeloos van. Stevigheid en toch 'romantisch' gaan precies niet altijd samen, zeker als 't dan nog strapless moet. Ach, blijven zoeken zeker... Enfin, als je eens wilt bijkletsen of zo mail gerust: NatalieVandeVeire@hotmail.com Je kan me ook terugvinden op Facebook Veel plezier nog bij de voorbereidingen en mss tot binnenkort Grts Natalie uit Wingene (ook W-Vl, maar niet direct Ieper)