Nu Online
Momenteel zijn er 402 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

contacten

17-5-2010 12:50:16
fiogf49gjkf0d
hey medebruidjes

ik ben een bruidje met een maatje meer:s
en heb niet echt door verhuis en dergelijk nieuwe vrienden hier kunnen maken al
nu is mijn vraag zijn er hier nog bruidjes van wvl omgeving ieper
die ook eens iemand willen leren kennen
vooral om mee op stap te gaan en dingen te zoeken voor de trouw of eens gaan passen
liefst ook iemand met een maatje meer of die er echt niets mee in zit dat je vriendin zo is en je er niet voor schaamt
zodat ik mij ook op mijn gemak voel

een bruidje met nood aan vriendschap en een leuke babbel

bianca
3-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 464

Sabine
20-8-2010
 Meld misbruik17-5-2010 14:08:12

fiogf49gjkf0d
Hello Bianca,

Ben niet van de omgeving Ieper....Ben van het Leuvense....Moet u zeker niet tegenhouden om is een mailtje te sturen of is af te spreken....om te zagen over het ineensteken van een trouw of andere dingen ...
Ben zeker niet de kwaadste...zelf ook maatje meer.....dus als er iets is....laat maar weten he....

sabine_oostens@singaporeair.com.sg ( met onderaan plat streepje tss naam en voornaam)

Groetjes
Sabine

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik17-5-2010 19:24:41

fiogf49gjkf0d
Mij ken je al hé. Spijtig dat we zo'n stuk uiteen wonen. Maar via mail of facebook wil ik graag nog wel wat babbeltjes voeren hoor.

groetjes, Carolina

Natalie
17-7-2010
 Meld misbruik17-5-2010 23:06:00

Hey Bianca!

't Lijkt me wel leuk om je te leren kennen.
En vriendinnen heb je nooit te veel he... dus waarom niet!

En wees gerust, ook ik ben geen supermodel (verre van).
Zodoende heb 'k ook al aan den lijve ondervonden dat niet alles zo vanzelfsprekend is ;-)

Ben nu bv dringend op zoek naar gepaste lingerie en eerlijk gezegd... 'k word er een beetje moedeloos van. Stevigheid en toch 'romantisch' gaan precies niet altijd samen, zeker als 't dan nog strapless moet. Ach, blijven zoeken zeker...

Enfin, als je eens wilt bijkletsen of zo mail gerust: NatalieVandeVeire@hotmail.com
Je kan me ook terugvinden op Facebook

Veel plezier nog bij de voorbereidingen en mss tot binnenkort

Grts
Natalie
uit Wingene (ook W-Vl, maar niet direct Ieper)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...