TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
katlijn
10-4-2010
|
17-5-2010 13:06:28
fiogf49gjkf0d Hé Lies
Wij hadden ook niet echt een traditioneel huwelijk, hoewel onze kledij dit eerder wel was
Wij hebben onze suite volledig vrij gelaten in hun keuze. Voor ons was het belangrijk dat ze hun kleding graag zouden dragen en ook écht mooi zouden vinden. Sommigen hebben ook niet het budget om echte suite kleding te kopen... Uiteindelijk zag iedereen een prachtig uit en had iedereen iets aan dat bij de persoon zelf past.
Je mag er zowiezo op rekenen dat iedereen op zijn best is op zo'n dag hoor, broers en zussen en ouders e.d willen op zo'n dag eveneens stralen! En dat doen ze ook, ook zonder opgelegde suite kledij
groetjes
|
|
Lies
28-5-2011
|
17-5-2010 13:22:24
fiogf49gjkf0d tja, maar daar wringt net het schoentje. Als ik er zeker van was dat iedereen een beetje elegant voor de dag zou komen, zou ik er niet over zitten twijfelen en iedereen "carte blanche" geven.
Uiteraard is het belangrijste dat iedereen zich prettig voelt. Maar als er iemand helemaal uit de toon valt, staat gewoon zo lullig. En foto's zijn er voor "eeuwig".
Kledij huren is natuurlijk ook een optie, maar ik heb totaal geen idee wat je dan van prijzen mag verwachten.
|
|
Jeleen
3-7-2010
|
17-5-2010 13:29:33
fiogf49gjkf0d Hej,
Ik begrijp je probleem hoor, ik zat ook eerst in deze twijfel!
Maar ik heb uiteindelijk ook iedereen laten kiezen.. En weet dat het van iedereen mooi is!
Natuurlijk op foto's is het steeds mooier als iedereen wat in de zelfde toon in gekleed.
Maar ik vond het ook belangrijk dat iedereen zich goed voelde in de kleren, want als dat niet het geval is, is het ook niet leuk voor deze mensen, zij moeten hun ook goed voelen in hun kledij, en dat zie je ook op de foto's, stralende mensen...
Groetjes
|
|
katlijn
10-4-2010
|
17-5-2010 13:32:01
fiogf49gjkf0d Ja, bij ons was mijn schoonbroer ook eerder alledaags... Hij draagt normaal enkel trainings, dus ik was al tevreden dat hij een nette jeans en een mooie pul aanhad.
Hij valt ook nogal op op onze foto's tussen alle mannen in kostuum. Voor ons is dit helemaal niet erg, wij wouden dat iedereen was zoals hij of zij is. Ik zou niet willen dat iemand zich die dag ongemakkelijk zou gevoeld hebben in zijn kleding.
Als je natuurlijk houdt van foto's waarop iedereen in kostuum en mooie jurk is kan een opgelegde suite kledij wel een oplossing zijn. Wel inderdaad rekening houden met het feit dat niet iedereen daar zoveel geld voor over heeft...
|
|
Lies
28-5-2011
|
17-5-2010 13:59:32
fiogf49gjkf0d eventjes voor alle duidelijkheid: de mannen zal niet meteen een probleem zijn, eerder de vrouwelijke kant...
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
17-5-2010 15:07:22
fiogf49gjkf0d wij hebben geen traditioneel huwelijk, hebben allebei kleedjes met grote hoepelrok. Onze mama's wilden graag suitekledij, onze papa's hebben allebei een gewoon grijs kostuum met fucia das. Voor de rest is iedereen vrij te dragen wat hij wil. Ik hou ook mijn hart vast voor wat 2 mensen gaan aandoen, maar uiteindelijk ben ik al tevreden als het iets net en proper is en waar zij zich goed in voelen. Ik zou er zelf ook niet blij mee zijn mochten mijn zus of broer vragen dat ik op hun trouw suitekledij aan zou doen. Huren is al boven mijn budget voor iemand anders zijn trouw (kledij die je vaak nooit meer aandoet achteraf) , kopen zou ik al helemaal zot geld vinden en suitekledij voor vrouwen is heel vaak een kleed op enkele uitzonderingen na. Ik draag echt bijna nooit een kleed , ik wou er eerst al geen op mijn eigen trouw :)
Ik zou ze vrij laten in hun keuze en gewoon hopen... laat ze desnoods samen gaan winkelen!
groetjes,
Kristien
|
|
Hoi Yee
|
17-5-2010 16:41:55
fiogf49gjkf0d Bij ons hadden we enkel de bruidsmeisjes en bruidsjonkers " suitekledij " laten aan trekken.
Voor de rest van de suite zeiden we enkel een kleur om zo toch een rode draad in te brengen.
Mss kunt ge ook zoiets overwegen...?
En enkele subtiele hints zou mss ook wel helpen
Succes!!!
|
|
Lieve
26-6-2010
|
17-5-2010 16:43:54
fiogf49gjkf0d Je hoeft niet perse suitekledij te vragen om wel te vragen dat ze netjes gekleed gaan he? Als je als dresscode avondkledij zegt, of hen gewoon zegt van: kijk, we laten jullie vrij, maar trek wel iets moois aan, een kleedje of een rok (voor de vrouwen dan), dan is dat toch ook duidelijk?
|
|
angela
2-10-2010
|
17-5-2010 17:13:29
fiogf49gjkf0d IK GA IEDEREEN ZELF LATEN KIEZEN. IK VERTROUW ER OP DAT ZE MOOI VOOR DE DAG ZULLEN KOMEN.
|
|
Sylvia
18-9-2010
|
17-5-2010 18:33:48
fiogf49gjkf0d Wij hebben gekozen voor een pitteleer omdat we dat gewoon mooier vinden. De dames komen bij ons in het lang en we hebben als dresscode avondkledij.
Wij betalen de kledij van de mannen en dit kwam op 85 euro per pak. Ik vond dit persoonlijk nog wel meevallen.
Vele gewone pakken van 85 euro ga je ook niet vinden.
Je moet natuurlijk doen waar jullie jullie het beste bij voelen.
groetjes en succes!
|
|
kelly
24-6-2011
|
30-5-2010 12:55:46
wij gaan er ook een dresscode op plakken uiteindelijk gewoon omdat we bepaalde mensen gewoon 'kennen' snap je. Iemand die heel zijn leven in de bouw heeft gewerkt en buiten het werk ook zo rond loopt , iemand op zijn eigen trouw droeg hij een afgesleten jeans.. dus alé ja
Waar ik nu wel mee inzit is mijn schoonmoeder. Mijn moeder heeft samen met mij haar jurk besteld , een echt prachtig suite kleed. Ik heb dit helemaal niet gevraagd , ik was al blij als ze een broekpak op zo droeg . ( ze is niet gewoon van jurken te dragen) Maar tis goed natuurlijk hé mijn moeder gaat er picobello uitzien en mijn stiefvader en broers gaan een kostuum huren in oostende ( daar kan je vanaf 55 euro al een costuum huren ) Maar de kant van mijn vriend... zijn moeder weet ik totaal niet wat ik kan verwachten eigenlijk want als ze er op haar 'best' uitziet wel ja tis gelijk ik er uitzie als ik weg ga . niet speciaal dus. Mijn schoonzus had al gezegd : kmoe toch geen kleed aandoen é , kga gewoon een topje aandoen met een broek. Maar daar heb ik dan iets op gevonden , heb haar gewoon bruidsmeisje gemaakt :D en nu gaat ze samen met de andere twee bruidsmeisjes en mij haar kledij uitzoeken , dus kan ze haar wat afstemmen op de andere twee. ik ga niet boos zijn als iemand uit de toon valt , tenslotte is het hoe die persoon ook is . kzou het gewoon jammer vinden , ook voor haar hé . moest mijn schoonmoeder afsteken t o v mijn moeder. Misschien gaat ze haar dan ook niet geheel goed voelen of zo.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|