Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dDag Inne Op de trouwbeurs in Kortrijk heb ik zo'n treintje gezien waarmee je je vervoer kan doen, maar ik weet niet van waar deze mensen zijn. Ik dacht Ardooie ergens... . http://users.telenet.be/mondy/ceremonietreintje.htm En anders kan je ook altijd opteren voor een koets met paarden, kostprijs weet ik daar niet van. GroetjesValerie
fiogf49gjkf0dHey Wij hebben hulp van onze beste vrienden. Zij hebben een zwarte BMW en die gaan ze helemaal versieren tot in de puntjes en zij gaan dus de hele dag met ons van hier naar daar rijden. Zij doen het gratis en voor niets, maar later gaan we hen wel uitnodigen voor een zeer gezellige dag bij ons! Ken jij ook niet zo iemand of misschien je getuigen? Succes!
Huur een huifkar (ben niet uit jouw streek, dus kan niemand aanbevelen daar). Wij deden dat en waren voor een hele dag en voor de hele suite te vervoeren nog geen €250 kwijt... Wij hebben ze hier gehuurd: http://www.huifkartochtendenteugel.be/
fiogf49gjkf0dDag Inne! Wij zijn van Lendelede, Izegem en in Roeselare hebben wij "vancat" gevonden, www.vancat.be en da zijn oude autobussen... Zeer lieve mensen ook om zaken mee te doen! succes ermee
Ja wij hebben gewoon een ceremonie wagen gehuurd maar die kostte geen 1000euro hoor . Natuurlijk als je heel je familie erbij wilt ... Dan heb je een optie : de lijn verhuurt ook bussen dacht ik. Ofwel laat je misschien de mensen een deeltje meebetalen of zo ? denk dat je voortuigen wel per uur kunt betalen ? Mijn tante had dit bij ons voorgesteld eerst. Wij wilden een amerikaanse schoolbus hebben als ceremonie wagen. Zodat iedereen meekon . Maar als we dan de prijzen hoorden hebben we dit op kant geschoven. Toen zei men tante : waarom deel je de prijs niet door twee , en betaal je maar de helft en laat je de helft betalen voor de rit. het kwam in ons geval op iets van 9 euro de man en dan was iedereen een hele dag mee... Natuurlijk daar kies je zelf voor hé . Wij hebben dit uiteindelijk niet gekozen omdat mijn schoon familie ( met name schoonma en schoonzus) hierover lastig deden. en omdat ik me er zelf niet zo goed bij voelde om geld te vragen