Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dik duim mee dat het goed komt! dat zou eigenlijk niet mogen hé, zo dicht bij je trouw dat je je daar nog zorgen moet om maken! Veel succes!!
fiogf49gjkf0dHé Kirsten ik begrijp je stress, maar geen zorgen! Ik ben mijn kleed ook pas donderdagavond kunnen gaan ophalen voor mijn huwelijk op zaterdag. Het moest ook steeds geretoucheerd worden, maar uiteindelijk was het perfect in orde! Die mensen weten wel waar ze mee bezig zijn... Niet téveel stressen! die winkel kan zich niet veroorloven om niet tijdig klaar te zijn met jouw jurk! Groetjes en veel plezier zaterdag!!
fiogf49gjkf0dInderdaad, niet voortijdig stressen, dat helpt je toch geen stap vooruit. En bedenk dat slechte reclame wel het laatste is wat zo'n winkel zich kan gebruiken ! Kop op ! Het komt heus wel goed tegen zaterdag. Ik wens je vast een héél mooie dag toe !
fiogf49gjkf0dIk ben er zeker van dat het wel in orde zal komen, al mag ik er niet aan denken dat het bij mij zou gebeuren! Dan ga ik volledig door het lint...Ik denk dus dat die stress zeker normaal is, maar probeer gewoon kalm te blijven en dan komt het allemaal wel goed! Ik duim in ieder geval mee...
Ik begrijp volledig hoe jij je voelt!! Ik had mijn jurk 2 weken voor onze trouw naar de droogkuis gedaan (was 2e hands) en ik ging ze een week later terug ophalen en mijn jurk was om zeep... Heb ze dan in volle vaart naar Linx in hasselt mogen brengen om te herstellen en 3 dagen voor de trouw was ze klaar! Ik had toen net hetzelfde gevoel als u denk ik, paniek tot en met... Het is allemaal in orde gekomen dus ik zou nog niet te hard van stapel lopen, al weet ik dat dat moeilijk is!! Veel geluk en succes zaterdag!!