Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dhey,van waar in limburg ben je juist?anders heb ik een ceremoniemeester! je moet eens op de site gaan kijken van ceremoniemeester erwin in tielt-winge vlakbij diest!grtjs jessie
fiogf49gjkf0dHey Wij zijn ook van het Limburgse en we hebben in het begin zitten kijken voor een ceremoniemeester. Maar dit bleek zo duur te zijn! Schandalig welke prijzen ze soms durven vragen. Bij ons was het meer dan 2500€ om het puur maar te organiseren. Dus hebben we hier les uitgetrokken en gedacht om dat we dit geld wel op een betere manier konden spenderen. Wanneer trouwen jullie? Want uiteindelijk ben ik met volle moet zelf met de hele organisatie begonnen en het val heel goed mee! Nu binnen een klein 2 weken trouwen we en alles is bijna tot de puntjes in orde! Dus ik zou jou de raad willen geven om het zelf in de hand te nemen en het geld beter te spenderen voor iets anders. Veel succes!
fiogf49gjkf0dHey, Wij hebben straks een afspraak bij de ceremoniemeester van onze zaal. Hij woont in Landen. Ik laat je nog iets weten. Groetjes
Hey, Zoals beloofd, Wij zijn gisteren alles gaan bespreken met André. Wij hebben hem er wel niet bij in het gemeentehuis, we zijn toch maar met een kleine suite en in het gemeentehuis wordt je toch begeleid door iemand van daar. Hij komt rond 17u30 naar de feestzaal , waar we rond 18u30 een ceremonie houden. Die zal hij in goede banen leiden en dan iedereen op tijd in de feestzaal krijgen.Wij betalen hem 150 euro. Per bijkomend uur is het 30 euro, dat wordt gerekend als je bvb.het gemeentehuis en kerk door hem laat verzorgen en er is meer dan één uur tussen. Kijk maar eens op www.bolero-huwelijksinfo.be Groetjes
Beste, Laat maar iets weten, wij hebben 5 gediplomeerde ceremoniemeesters. reinhilda@deblauwvoet.be