Nu Online
Momenteel zijn er 347 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog een paar dingetjes :)

17-5-2010 13:54:08
fiogf49gjkf0d
hallo allemaal,

ik ben al aan het aftellen, nog 39 dagen en het is zover.
alleen zit ik her en der nog een beetje te denken hoe ik iets zal aanpakken ..
het eten wil ik bij trimalchio (kuringen)bestellen,heeft er daar iemand ervaring mee?
ik heb 5 bruidskindjes ,mijn eigen schatten, 4 jongens en 1 meisje..nu mijn enige meid is de ringen draagster, maar de jongens willen ook graag iets doen,maar ik zou niet weten wat ik hen moet laten doen. iemand ideetjes ..
voor de aankleding van de zaal zoek ik ook nog tips, wil alles zelf doen,denk aan de tafels te versieren met op de tafels spiegels van 20cm om 40cm te plaatsen als loper en daarop glazen stolpen (3per tafel ofzo) met water en daarin een bloem en in de stolp een drijfkaars en 2 heliumballonnen..maar voor de verdere aankleding weet ik nog nie goed wat ermee te doen? iemand tips :)
ook willen we ipv een gewone taart een trouwijstaart bestellen, bij het kreemeke in stevoort, heeft iemand daar enig ervaring mee?

dank jullie wel :)

kim
26-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1184

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik17-5-2010 15:08:29

fiogf49gjkf0d
Hey Kim,

ook al heb ik geen persoonlijke ervaringen met Trimalchio, ik heb er tot nu toe alleen maar lovende kritieken over gehoord en voor zover wij zelf hebben kunnen zien, zijn het wel echte professionals hoor.
Voor de bruidskindjes hangt het er van af of jullie enkel voor de stad trouwen of ook voor de kerk (of een viering hebben of zo). Kunnen ze evtl iets voorlezen (heel kort en geschikt voor hun leeftijd) ? En anders kaarsjes aanbrengen of zo ; dat hebben wij al gezien op een trouwviering. Die kaarsjes waren voor overleden familieleden. Ze werden achteraan aangestoken door een volwassene en de kindjes (2 per 2) brachten elk een glaasje met daarin het brandende kaarsje naar voren en zetten die kaarsjes op een tafeltje waarop ook een bloemstuk lag.

kim
26-6-2010
 Meld misbruik17-5-2010 16:07:53

beste fredie

neen we trouwen enkel voor de wet
we gaan zo wie zo witte ballonnen oplaten voor mijn overleden vader..maar dat gaan ze alle 5 doen,dus weet het nog niet zo goed .

groetjes kim

sofie
10-7-2010
 Meld misbruik17-5-2010 18:36:09

fiogf49gjkf0d
Ook wij denken eraan een ijstaart te bestellen in 't kremmeke. We hebben er vorige Kerst ook al een ijstaart gehaald en die was alvast superlekker :) Over Trimalchio moet je je denk ik geen zorgen maken, we hebben op een aantal familiefeesten al buffetten van daar gegeten en dat was telkens dik in orde.
Tips voor de decoratie, daar ben ik zelf ook nog naar op zoek dus daar kan ik weinig mee helpen :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...