Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHey Kim, ook al heb ik geen persoonlijke ervaringen met Trimalchio, ik heb er tot nu toe alleen maar lovende kritieken over gehoord en voor zover wij zelf hebben kunnen zien, zijn het wel echte professionals hoor. Voor de bruidskindjes hangt het er van af of jullie enkel voor de stad trouwen of ook voor de kerk (of een viering hebben of zo). Kunnen ze evtl iets voorlezen (heel kort en geschikt voor hun leeftijd) ? En anders kaarsjes aanbrengen of zo ; dat hebben wij al gezien op een trouwviering. Die kaarsjes waren voor overleden familieleden. Ze werden achteraan aangestoken door een volwassene en de kindjes (2 per 2) brachten elk een glaasje met daarin het brandende kaarsje naar voren en zetten die kaarsjes op een tafeltje waarop ook een bloemstuk lag.
beste fredie neen we trouwen enkel voor de wet we gaan zo wie zo witte ballonnen oplaten voor mijn overleden vader..maar dat gaan ze alle 5 doen,dus weet het nog niet zo goed . groetjes kim
fiogf49gjkf0dOok wij denken eraan een ijstaart te bestellen in 't kremmeke. We hebben er vorige Kerst ook al een ijstaart gehaald en die was alvast superlekker :) Over Trimalchio moet je je denk ik geen zorgen maken, we hebben op een aantal familiefeesten al buffetten van daar gegeten en dat was telkens dik in orde. Tips voor de decoratie, daar ben ik zelf ook nog naar op zoek dus daar kan ik weinig mee helpen :)