Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dhay wij hebben ook Exclusief events 'geboekt', maar kan dus nog niet zeggen of we er content van zijn Heb wel al eens in de suite gelopen toen de 'leermeester' van kristof ceremoniemeester was, en dat vonden wij echt goed, gelijk het moest zijn! Groetjes!
Een vriendin van mij heeft Exclusief events gehad en zij had alleen maar lof voor deze mensen. Ikzelf heb hen niet genomen ik had Geert Logghe uit Zarren en kwas supercontent. groetjes.
Wij hebben voor Patrick Schoonbaert gekozen, maar gezien onze trouw nog moet komen, kan ik er nog niet veel over zeggen. Twee bevriende koppels hadden hem ook en waren er zeer lovend over. Hij lijkt me zeer professioneel, ik krijg ook altijd zeer snel antwoord op mijn mails en voor een stressy bruidje lijkt me dit toch wel belangrijk
Wij hebben Kristof geboekt van Exclusief voor 18 juniZe volgen ons perfect op in alles wat we doen grtjs
Aan de mensen die Kristof geboekt hebben.Kregen jullie op voorhand een gedetailleerd overzicht van alle kosten? Niet alleen hun kosten per uur, maar ook wat het gaat kosten voor een bepaalde suitewagen, bloemen, ballonnen enz...?Wij vinden dat ze dat precies wat achterwege laten, maar het kan ook gewoon een gevoel zijn natuurlijk
moet je zelf achter vragen he!!!!
Hey Lien, ik zie dat dit al oudere berichten zijn, maar welke ceremoniemeester heb je uiteindelijk gekozen? Ik zou zelf graag wat meer weten over "Exclusief events".Alvast bedankt!Cassandra