Nu Online
Momenteel zijn er 546 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1ste pas

17-5-2010 18:30:39
fiogf49gjkf0d
hey,
had hier vorige week een berichtje achter gelaten met de melding van trouwkleed te klein!
nu ben ik daarjuist geweest en ik geraakte erin maar het spande, nu was het geen probleem, want ze gaan het een cm uitlaten en dan is het perfect! ben ik opgelucht!
nu alleen nog hopen da ik niks meer bij kom!
maar nu hebben ze mij wel gezegd dat niet elke bruid vermagerd van de stress er zijn er dus ook die daarvan bijkomen! ik hoop echt van niet! en het is dus niet da ik veel eet integendeel ik eet een pak minder en let ook op mijn voeding!
1 oplossingen wij gaan duimen!
maar ik zie het wel goedkomen!
heb trouwens ook mijn tiara gevonden! was heel blij! alleen verschoten van de prijs (115 euro) maar vond hem zo mooi dat ik hem niet kon laten liggen!
grtjs jessie

jessie
24-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 530

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik17-5-2010 19:48:47

fiogf49gjkf0d
Het is te hopen dat het dan wat beter weer wordt. Dan ga je zowiezo meer groenten en voor de rest minder eten. Anders veel ananas eten. Bij mij is dat zowat het enige dat er wat kilo's af doet krijgen. Maar als je niet echt 'raar' begint te doen ga je dat allemaal niet nodig hebben hé.

Ja schoon dinges kosten vaak veel geld. Ik was toch ook blij dat ik m'n schuifklem gekocht had. Dat maakt je kapsel toch ineens heel wat feestelijker.

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...