TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kathleen
24-7-2010
|
17-5-2010 20:57:58
fiogf49gjkf0d Opwekking? Johannes De Heer? PKN? ...
|
|
Ilaria
6-8-2010
|
17-5-2010 21:32:04
fiogf49gjkf0d heyla
bedankt voor je reactie.
ja opwekking maar ook liedjes van hillsong...
ken je toevallig iemand?
groetjes
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
17-5-2010 21:52:24
fiogf49gjkf0d Serieus? Zalig! Hillsong is geweldig, zou'k ook wel willen en Delirious, maar ja, is wat te "heftig" voor m'n schoonfamilie. :)
Mjah, mensen kennen wel, maar of ze dat doen tegen betaling, weet ik ook niet. Kan es horen bij de Breeze-band; www.breeze.be en daar achter vragen. Hebt best veel praisebandjes in Vlaanderen... is orkestje van jouw kerk ook geen optie?
|
|
Lieve
26-6-2010
|
17-5-2010 23:28:05
Hillsong :) daarvan staat de helft inmiddels in opwekking niet? Er bestaat idd een aantal christelijke bandjes, maar ik weet niet of er echt zijn die dat doen op trouwfeesten. Ik zing zelf in een praisebandje, maar dat is in Holland, en in de grote vakantie treden wij niet op. Zoek je echt een bandje, of eerder een solozanger(es)?
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
18-5-2010 8:19:00
@Lieve, ik vind die vertalingen van Hillsong-liederen meestal een pak softer, ze willen dicht bij tekst blijven, maar toch ook een rijm er inhouden, allé ja... 't is veel te artificieel geworden naar mijn gevoel. (Van "Worthy is the lamb" krijg ik kippenvel, van "Waardig is het lam" al iets minders, 't is vreemd, ik weet 't.)
Tenzij je die opwekking voor jeugd bedoelt, maar met schoonouders die op volle noten zingen, denk ik dat de oude Opwekkingsliederen al goed zijn. Trouwens... ik hoor die ook wel graag. De zaligheid is van God, U maakt ons één, dat soort liederen. :)
Ik was wel voor de simpele liedjes waarvan je wist wat je nu eigenlijk zong. Niet dat ik grootste kritiekspuiter ben op Opwekking, maar soms heb ik bedenkingen bij liederen zoals "Uw genade is mij genoeg" en dat soort refreinen.
|
|
Lieve
26-6-2010
|
18-5-2010 11:11:19
@Kathleen: I couldn't agree more :) Hoewel ik sommige teksten dan wel weer mooier vind in het Nederlands. En idd, omdat de helft van mijn schoonfamilie ook uit de zwarte kousen kerk komt, zingen wij wel gewoon alles Nederlandstalig. En ook psalmen en gezangen, maar ook opwekking e.d.
Bij ons in de dienst komen al zeker:
Liefde was het onuitputtelijk (ik denk Joh de Heer) Er is geen grens aan de liefde van Jezus Jezus vol liefde Jezus alleen De hemel juicht Heer u bent de rots, de grond waarop ik sta. (weet niet wat de exacte titel is)
|
|
sanderijn
|
18-5-2010 14:32:07
Beste,
contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com.
Ik kan je zeker verderhelpen.
Mvg,
Sanderijn
|
|
Ilaria
6-8-2010
|
19-5-2010 17:48:22
bedankt voor je reacties allemaal...
een orkest heb ik al, enkel zanger(es) zochten we nog.
groetjes
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
19-5-2010 23:20:09
Ilaria, mail dan eens naar trouw AT annunaki.nl , kan u wel misschien iemand zeggen.
|
|
Eva
|
25-5-2010 14:36:11
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|