TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Melissa
8-5-2010
|
17-5-2010 19:18:52
fiogf49gjkf0d Hey, Ik zou dit wel doen hoor, alle ja, wij hebben het gedaan, het was ook wel een collega van mijn man...Maar toch wordt dit altijd gedaan denk ik... Het is ook te zien vanaf welk uur hij begint te draaien he?
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
17-5-2010 19:25:06
fiogf49gjkf0d hey,
wij doen dit niet (bij ons komt hij om 21u, maar als hij vroeger zou komen zou ik hem wel vragen al te eten, hij kan wel taart en drank krijgen voor mijn part :) )
groetjes,
Kristien
|
|
Véronique
31-7-2009
|
17-5-2010 19:44:58
fiogf49gjkf0d Bij ons was dat ook niet. Als die bij alle feesten uitgebreid komt mee dineren... :-s
Hij was ook maar aanwezig een uur voor het dessertenbuffet begon. daarvoor werd er achtergrondmuziek voorzien door de zaal.
|
|
Karmen
29-5-2010
|
17-5-2010 21:10:49
fiogf49gjkf0d Wij doen dit niet, maar hebben buffet & hij mag altijd eens aanschuiven, dan vragen we wel een extra bordje. Onze fotograaf wil dit ook enkel zo, dus niet een extra persoon bestellen! :)
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
17-5-2010 22:03:12
fiogf49gjkf0d Bij ons zijn het 2 dj's, ze eten mee van het dessertenbuffet en drinken ook heel de avond mee. Groetjes
|
|
An
26-3-2010
|
18-5-2010 8:30:37
Ik had voor de dj zitplaats en eten voor het avondfeest voorzien, maar toen die man op onze feest arriveerde zei hij; o nee ik eet niet mee hoor, als ik op al de feesten waar ik ga spelen mee moest eten zou ik 100 kilo wegen... Tja je kan niemand verplichten natuurlijk maar uit beleefdheid hadden wij het toch voorzien!!
|
|
Bart
|
18-5-2010 10:56:14
Als dj eet ik eigenlijk ook niet mee op de feesten.Persoonlijk vind ik dat ik daar kom om te werken.Aan het dessert zal ik dan weer wel komen maar dan enkel als de mensen of de zaal me dit vraagt.
Wat ik echter wel eens durf te doen is in de loop van de nacht nog eventjes aan het buffet langs gaan indien er nog eens iets opgesteld wordt.
Persoonlijk zeg ik steeds tegen de koppeltjes die langs komen om geen maaltijd te voorzien voor mij want als dj kom je om te werken.
Als er dan toch een maaltijd voorzien is zet ik me liever in een hoekje van de zaal samen met fotograaf of aan de discobar dan tussen de gasten.
Dat deze personen er wel op staan voor een maaltijd,kan ik nog wat begrip voor hebben want tenslotte is die man er al van in de voormiddag bij hé.
Alvast nog veel plezier in de voorbereiding.
|
|
kris
|
18-5-2010 11:17:54
Kies je voor een dj die daar al is van bij de receptie en die dan al achtergrond muziek draait, dan kan je hem dat toch vragen. Stel dat die man daar 12 uren aanwezig is, dan vind ik dat maar normaal.
Zelf opteer ik om niet mee te eten, vermits ik in 98 procent van de gevallen maar aanwezig ben juist vóór het dessert om dan eventueel de bruidstaart te "presenteren" en dan stillaan de sfeer in te brengen tot aan de openingsdans, om daarna alles te geven op het dansfeest zelf!
Een dj die moet zorgen voor achtergrondmuziek tijdens receptie en het diner heeft niet veel toegevoegde waarde. Daarvoor hoef je geen dj te zijn. Dat wordt trouwens meestal door de zaal zelf gedaan.
|
|
stijn
|
18-5-2010 18:24:08
eten : hangt van he tmoment af wan de Dj aanwezig is. Iedereen moet eten. Feestzalen vragen zelden iets extra voor dat ene bord.
Is hij vroeg aanwezig. heef hem iets te eten.Moet daarom niet het volledige menu zijn hé.
Een fotograaf : die loopt al van 's morgens mee. Ik doe zelf vaak het plaatselijke frietkot aan of heb mijn boterhammen mee. Enige nadeel : dan ben je een tijd niet aanwezig. Ik communiceer dat altijd heel duidelijk aan mijn klanten. De keuze is aan hun .
offtopic
ik ben zelf geen Dj maar doe wel veel trouwfeesten en ga niet
akoord met Kris zijn stelling. Een Dj van bij het binnenkomen
in de zaal heeft een enorme meerwaarde. Het zet de sfeer voor
de rest van de avond. een goede Dj is aanwezig bij de receptie en observeert en kan het volk "lezen". Dit zal u niets meer kosten.
Die weet dan perfect wat zal werken en wat niet. Hoempapa muziek kan iedereen draaien maar dan kan je evengoed een computer laten spelen. Steeds vaker kom ik plaatsjesdraaiers tegen op feesten in plaats van Dj.
Onthod steeds :
"You only have one chance to
make a first impression " en dat telt voor sfeer nog eens dubbel.
|
|
Fredie
26-6-2010
|
18-5-2010 18:43:46
Bij ons eet de DJ gewoon mee en de fotograaf ook. Die mensen zijn daar al vrij vroeg (zeker de fotograaf) en zoals Stijn zei : iedereen moet eten. Dan kan dat evengoed aan tafel samen met de gasten. Het zijn niet die twee mensen die de rekening zullen peperen, he . Dat is ieder z'n mening natuurlijk maar wij vinden dat ze erbij horen.
|
|
LeBart
|
18-5-2010 19:37:15
Als ik vroeg aanwezig moet zijn vraag ik dat er eten wordt voorzien, mag ik tijdens het dessert toekomen hoeft er niets voorzien worden. Soms mag je aan tafel met de fotograaf en enkele gasten, soms is er geen plaats voorzien en eet je in een hoekje en een enkele keer nodigen de gasten je uit om bij hun te komen zitten.
Stijn zijn stelling ... een dj zet de sfeer voor de rest van de avond is zeer kort door de bocht. Een cd'tje laten afspelen, daar moet je geen dj voor zijn. Tijdens de receptie en het diner is er alleen muziek om de stilte te breken en dat niet alleen geroezemoes te horen is. Dan als sfeer maken ... en je kan er prat op gaan dat men komt vragen de muziek zachter te zetten ... zelfs als je een cd'tje 2x achtereen op zet heeft quasi niemand het gehoord.
In principe weet je vooraf al welk vlees je in de kuip hebt (als je tenminste met het koppel gepraat hebt). Dus de meerwaarde van het lezen van het volk tijdens een receptie, geen idee ... het lezen begint pas echt als de openingsdans ten einde is.
Plaatjesdraaier vs dj is een eeuwenoud discours ... als je publiek een geweldige avond heeft gehad zonder meer dan is dat voor vele trouwers OK, er zijn er echter die net iets meer verwachten en die willen een dj die enerzijds 2 platen kan beatmixen (of een pc kan hanteren die dat voor hem doet) maar anderzijds een sfeer kan opbouwen en de gasten meeneemt op een muzikale rollercoaster. En die op zoek gaat naar die platen die een publiek helemaal los laten gaan ... De digitale revolutie maakte iedereen fotograaf en nu wordt iedereen dj ... het is aan eenieder om het verschil te maken en zichzelf correct te profileren.
|
|
kris
|
19-5-2010 9:56:59
niet akkoord met de stelling van Stijn wel met die van Lebart
- geen dj nodig voor achtergrondmuziek (dat kan iedereen) en zoals Lebrt zegt, geen kat die er naar luistert. Zet je de muziek "verstaanbaar", dan is dat voor veel mensen te luid. Mensen willen rustig met elkaar kunnen communiceren tijdens een receptie en wanneer zij aan tafel gaan, zonder dat er daar een dj lawaai zit te maken of zonodig de ambiance er al wil inbrengen!
Uitzondering hierbij is de nu populaire trouwfuiven, waar er meestal enkel een uitgebreide receptie is (mensen gaan niet aan tafel) en waar de dj aan zijn opbouw begint van bij de receptie (meestal door loung music te spelen).
- een goeie dj heeft geen 4 uur nodig om te weten welk vlees er in de kuip zit. Na bijna 25 jaar heb ik daar 10 min tot hoogstens een half uurtje voor nodig, maar ik ben dan ook vooraf genoeg geïnformeerd, ook dat hoort bij het vak van dj-zijn.
- ik heb nooit gezegd dat er hoempapa muziek moet gedraaid worden. Zoals ik al zei: een goeie voorbereiding (gesprek koppel) maakt al heel wat, we draaien wat het koppel wil en met de jarenlange ervaring zie ik ook meteen wat de "gasten" willen en daar spelen we op in en zoals Lebart al zei: dit is NA de openingsdans!
- ik wil ook geen dj's afbreken die wel aanwezig zijn van voor de receptie, zij maken er zelfs hun handelskenmerk van! Iedereen doet het op zijn manier. Ik opteer,na bijna 25 jaar dj , om op een klassiek trouwfeest toe te komen vóór het dessert en tot nu toe heb ik geen ontevreden klanten gehad en ben ik genoeg onderlegd om er direct sfeer te kunnen inbrengen en staat m'n dansvloer goed gevuld na de openingsdans en blijf ik niveau behouden tot het einde van het feest, waarbij ik het feest op een stijlvolle manier en in samenspraak met het koppel afsluit en ook niet meer draai (zoals vroeger) tot de laatste zatte nonkel op handen en voeten de zaal is buitengevallen.
Eten wil ik niet, af en toe een drankje is meer dan welkom!
|
|
steve
|
25-5-2010 19:59:14
Hey iedereen, Ik ben zelf dj en eet nooit mee op de trouwfeesten. Het word overal wel aangeboden en dit is meestel voor de rekening van de feestzaal. Of word gewoon niet aangerekend, de garçons eten en drinken ook mee
|
|
kelly
24-6-2011
|
29-5-2010 21:04:20
in ons geval komt er een vriend van mijn getuige , hij is Dj . Samen met die Dj komen er nog eens twee vrienden van mijn getuige die ook de DJ kennen , en zij doen de foto's ( studenten fotografie) en last but not least komt er een ex collega ( ook van mijn getuige ) en die gaat een video maken. hij heeft eerder enkele events gedaan en zo. wij hoeven niets te betalen voor de DJ en de Fotografen.
De man die de video maakt die heeft ook gezegd dat hij de montage wil gratis doen omdat hij mijn getuige kent. dus in plaats van 900 euro zou ik maar 400 euro moeten betalen . Ik vind het in ons geval het minste wat we kunnen doen is die mannen laten mee eten en drinken. We gaan ze allemaal samen zetten aan een tafeltje , want ze zijn tenslotte vrienden van elkaar dus dat scheelt dan ook weer.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|