Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dOei, daar had ik nog niet aan gedacht. Worden er altijd cadeautjes aan getuigen gegeven?
fiogf49gjkf0dwij geven hen geen cadeau, getuige zijn is in mijn ogen een cadeau... heb het hier nog al gehoord dat het niet gedaan wordt.Wij gaan achteraf wel eens een dagje met hen weg en met hun eten, maar dat zien we niet als cadeau... groetjes, Kristien
fiogf49gjkf0dIk moet mijn getuige(n) nog vragen en ben van plan om dat met een gegraveerde pen te doen. Ofwel met hun naam erop of met de vraag "Wil je mijn getuige zijn?" of nog iets anders... Daar twijfel ik nog over :)'k Weet nog niet of ik dan een apart cadeau ga geven achteraf. Soms wordt dat wel gedaan. Dan worden de ouders en getuigen bedankt en krijgen die een cadeau. Je kan natuurlijk kiezen hoeveel je eraan uitgeeft.
fiogf49gjkf0dWij zijn achteraf met de getuigen nog eens goed gaan eten. (is gewoon leuk om nog eens bij te babbelen) Wij hebben op het feest geen cadeaus uitgedeeld aan ouders of getuigen. (vind dit zo'n raar iets, breekt ook heel het feest) De ouders en grootouders hebben achteraf een mini versie van ons fotoboek gekregen. groetjes, Carolina
Wij doen geen cadeau... Het is al een hele eer dat ze getuige mogen zijn (zo zien wij dat), en om een cadeau te geven voor alleen een handtekening te zetten?
fiogf49gjkf0dWij hebben onze getuigen geen cadeau gegeven, omdat wij vinden getuige zijn is al een eer opzich.
ah blij te horen dat dat toch niet altijd gedaan wordt !!! ik kon maar niks bedenken om te geven ... wij gaan voor onze ouders ook een klein album laten maken, maar de getuigen zijn daar ook niet zovele mee he achteraf eens gaan eten, daar gaan ze meer plezier aan beleven denk ik tof ! :-)
Ik ga dat sowieso wel doen, maar ben nog op zoek naar wat ik ga geven ;-) Groetjes Wendy