Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen met partner of zonder partner?

17-5-2010 19:09:50
fiogf49gjkf0d
Hallo,

Mijn vriend en ik hebben voor onze trouw een vriend en vriendin al getuigen gevraagd. Nu vragen we ons af hoe we dat praktisch moeten regelen. Ik was zelf aan het denken om deze vriend en deze vriendin zonder partner in de dag te vragen en 's avonds de partners er natuurlijk bij. Maar mijn vriend denkt dat je daar niet buiten kan. Wat is hierbij de gewoonte? Zijn de partners van de getuigen er de hele dag bij? Of enkel 's avonds? Zijn er mensen die ook een vriend of vriendin als getuigen hebben gehad? Hoe hebben jullie dat gedaan?

groetjes

Bianca

Bianca
7-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1214

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik17-5-2010 19:12:52

fiogf49gjkf0d
Bij ons waren de partners er heel de dag bij. Dit is nooit een vraag geweest, dit is gewoon zo gegaan. Het logischte ook denk. (zou het zelf maar triestig vinden als m'n ventje er niet bij zou mogen zijn).

groetjes, Carolina

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik17-5-2010 19:13:34

fiogf49gjkf0d
Wij hadden trouwens ook beide een vriend en vriendin als getuige.

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik17-5-2010 19:14:09

fiogf49gjkf0d
Ik zou ze niet mee in de suite laten lopen ofzo maar zou ze wel heel de dag meevragen. Moest m'n verloofde getuige zijn voor iemand zou ik sowieso toch gaan kijken aan de kerk of gemeentehuis.

Groetjes
Sabine

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik17-5-2010 19:20:38

fiogf49gjkf0d
hey, wij hebben ook 2 vriendinnen als getuigen, 1 van hen heeft een partner en die is er heel de dag bij. Ik zou het zelf ook niet fijn vinden mocht ik getuige zijn en mijn partner er niet bij zou mogen zijn... wij hebben geen suite, maar ik zou het grof vinden als de partner van de getuige er niet in zou mogen als we er wél een zouden hebben...De partner hoort nu eenmaal bij de getuige.

groetjes,
Kristien

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik17-5-2010 19:21:51

fiogf49gjkf0d
partners zijn er heel de dag bij bij ons!

Kimberley
12-6-2010
 Meld misbruik17-5-2010 19:27:10

fiogf49gjkf0d
Ook bij ons zijn de getuigen er heel de dag bij (een vriendin is mijn getuige, een neef is mijn verloofde zijn getuige). Ik persoonlijk zou het "vreemd" vinden moesten de partners er niet bij zijn.

Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik17-5-2010 19:35:26

Ik vind het precies toch ook normaal dat de partners erbij zijn.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-5-2010 19:43:10

fiogf49gjkf0d
Bij ons waren de partners er ook bij.

Sylvia
18-9-2010
 Meld misbruik17-5-2010 23:04:51

Bij onz zijn de partners er ook bij en lopen ze mee in de suite. Wij hebben 4 mannen als getuige. Die konden we sowieso moeilijk samen laten lopen hé.

groetjes

heidi

Meld misbruik18-5-2010 8:28:20

ook bij ons waren de partners erbij, ze liepen in de suite gewoon met hun eigen partner, ik vond dit niet meer dan normaal, ik vind dat je een koppel moeilijk uit elkaar kan trekken en een ander stel laten vormen, iedereen liep met zijn eigen partner, je moet niet alles volgens de boekjes doen maar doen waar je je zelf er het beste bij voelt.
ik was een aantal jaar geleden getuige en moest een hele dag met de andere getuige lopen, ik kende hem niet en vond het eerlijk gezegd niet leuk, mijn partner en die van de andere getuige waren precies het derde wiel aan de wagen.

Caroline
8-8-2009
 Meld misbruik18-5-2010 13:26:19

Hoi,

Bij ons was de partner van mijn ventje zijn getuige er ook heel de dag bij. Ze liepen gewoon samen in de suite zoals alle anderen.
Dit jaar is mijn ventje getuige bij het huwelijk van zijn getuige op ons huwelijk. En ook ik ben er heel de dag bij en loop mee in de suite.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...