Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dBij ons waren de partners er heel de dag bij. Dit is nooit een vraag geweest, dit is gewoon zo gegaan. Het logischte ook denk. (zou het zelf maar triestig vinden als m'n ventje er niet bij zou mogen zijn). groetjes, Carolina
fiogf49gjkf0dWij hadden trouwens ook beide een vriend en vriendin als getuige.
fiogf49gjkf0dIk zou ze niet mee in de suite laten lopen ofzo maar zou ze wel heel de dag meevragen. Moest m'n verloofde getuige zijn voor iemand zou ik sowieso toch gaan kijken aan de kerk of gemeentehuis. Groetjes Sabine
fiogf49gjkf0dhey, wij hebben ook 2 vriendinnen als getuigen, 1 van hen heeft een partner en die is er heel de dag bij. Ik zou het zelf ook niet fijn vinden mocht ik getuige zijn en mijn partner er niet bij zou mogen zijn... wij hebben geen suite, maar ik zou het grof vinden als de partner van de getuige er niet in zou mogen als we er wél een zouden hebben...De partner hoort nu eenmaal bij de getuige. groetjes, Kristien
fiogf49gjkf0dpartners zijn er heel de dag bij bij ons!
fiogf49gjkf0dOok bij ons zijn de getuigen er heel de dag bij (een vriendin is mijn getuige, een neef is mijn verloofde zijn getuige). Ik persoonlijk zou het "vreemd" vinden moesten de partners er niet bij zijn.
Ik vind het precies toch ook normaal dat de partners erbij zijn.
fiogf49gjkf0dBij ons waren de partners er ook bij.
Bij onz zijn de partners er ook bij en lopen ze mee in de suite. Wij hebben 4 mannen als getuige. Die konden we sowieso moeilijk samen laten lopen hé. groetjes
ook bij ons waren de partners erbij, ze liepen in de suite gewoon met hun eigen partner, ik vond dit niet meer dan normaal, ik vind dat je een koppel moeilijk uit elkaar kan trekken en een ander stel laten vormen, iedereen liep met zijn eigen partner, je moet niet alles volgens de boekjes doen maar doen waar je je zelf er het beste bij voelt. ik was een aantal jaar geleden getuige en moest een hele dag met de andere getuige lopen, ik kende hem niet en vond het eerlijk gezegd niet leuk, mijn partner en die van de andere getuige waren precies het derde wiel aan de wagen.
Hoi, Bij ons was de partner van mijn ventje zijn getuige er ook heel de dag bij. Ze liepen gewoon samen in de suite zoals alle anderen. Dit jaar is mijn ventje getuige bij het huwelijk van zijn getuige op ons huwelijk. En ook ik ben er heel de dag bij en loop mee in de suite.