Terug naar overzicht
Hoi Ingeborg, Bij ons zijn de suite onze ouders mijn verloofde zijn zus met parter, en onze beste vrienden (2 koppels) en natuurlijk de kindjes (4 in totaal). Volgorde? Oei, da weet ik ni..
Hallo, Je bepaald eigenlijk zelf wie je in de suite wilt en wie niet. Wij hebben het vrij klein gehouden (ook praktischer met vervoer e.d.). Bij ons behoren tot de suite: ouders bruidegom, ouders bruid (moeder hertouwd, vader vaste vriendin, deze mensen er ook bij) en de getuigen (de broers). Ik denk dat je volgorde goed zit. Groetjes Annelies
fiogf49gjkf0ddat kies je helemaal zelf :) wij hebben er geen, groetjes, Kristien
Officieel is de suite als volgt: 1. broers/zussen van de bruidegom, te beginnen met de jongste 2. broers / zussen van de bruid, te beginnen met de jongste 3. gekruist koppel (moeder bruid en vader bruidegom) 4. getuige van de bruidegom (indien andere dan broers of zussen) 5.1 getuige van de bruid (indien andere dan broers of zussen) 5.2 eventuele grootouders indien gewenst terug te beginnen met deze van de bruidegom 6. Bruidegom met zijn moeder 7. bruid met vader Hopelijk is dit een hulp voor jou...
Dit is de suite voor het binnengaan in stadhuis of kerk. Om naar buiten te gaan is het normaal zo: - bruidskoppel met kindjes - ouders bruid - ouders bruidegom - grootouders bruid - grootouders bruidegom - broers/zussen bruid - broers/zussen bruidegom - Getuige bruid - getuige bruidegom
Bedankt voor de reakties! Zal toch iets anders zijn dan het 'officiele' bij ons hoor; moeder en vader gescheiden, vader hertrouwd, schoonvader overleden, broer geen partner... Beetje ingewikkeld dus. Onze grootouders doen we er niet bij; 3 oma's waarvan 2 immobiel en 90 jaar oud. En mijn vader geeft me niet weg, we komen als gezin binnen en na ons de suite Zal zien wat de ceremoniemeester zal zeggen maar ik was eens benieuwd hoe jullie het doen! Groetjes!