Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dwij gaa wel foto geven maar niet van de trouw.is zo een speciale kader waar negen kleinere in gaan waarvan de foto van uitnodiging in het midden en daarboven en onder foto van ons twee.links drie van mij en techts drie van hem.met onze paarden dan.kader is ene van 60 op 60cm met tussenin hout. mijn mama zaagt al tijdje da ze geen enkele foto van mij heeft en dan heeft ze er meerdere.die van de trouw krijgt ze later grts anna
fiogf49gjkf0deen geschenkmand met allerlei lekkers is dat van toepassing is op hen. + achteraf een foto van ons groetjes
fiogf49gjkf0dhey,die van ons krijgen een kaarsenhouder met onze namen en datum op! en dan krijgen ze ook nog een uitvergroting van een foto van de trouw!grtjs jessie
wij geven een boeketje aan onze ouders, en achteraf een mooie uitvergrote foto van onze trouw om op te hangen :) groetjes!
Hoi, Wij hebben een fotocollage laten maken van een fotoshoot. Echt super mooi en niet duur. Je moet maar eens kijken op www.foto.com daar kan je wat ideetjes op doen. Een foto van de trouw krijgen ze ook achteraf... Succes. Groetjes Wendy 12.06.2010
Hey, Ik heb een prachtig fotoalbum in de vorm van een doos gevonden in het bruidsparadijs. Er staat huwelijksalbum op in zilveren letters en ik laat er nu nog onze namen op zetten. Dan kunnen ze later de foto's erin steken. Groetjes
Hey! Wij gaan een echte vlieger (86cm x81cm=30euro per stuk) laten maken met daarop volgende tekst (wordt voorgelezen en afgegeven in de kerk als bezinning): Kinderen zijn net vliegers.Je probeert jaren om ze van de grond te krijgen.Je rent met ze, tot je buiten adem bent.Zij storten neer, of ze smakken tegen het dak.Je pakt ze terug op, lijmt ze en verstevigt ze hier en daar nog wat.Da's nu net het delicate van de zaak. Gebruik je teveel touw en hout, dan zullen ze nooit lang in de lucht blijven. Toch moet het skelet van de vlieger stevig genoeg zijn om de harde klappen op te vangen.Zijn ze dan eindelijk in de lucht, dan hebben ze steeds meer vliegtouw nodig...Maar bij elke draai van de klos, voel je verdriet waar je eigenlijk ook blij van wordt.De vlieger raakt steeds verder wegen je weet dat het niet lang meer duurtof dat prachtige ding zal de lijn die jullie verbindt doorsnijdenen vliegen zoals het hoort te vliegen.Vrij en op zichzelf, vertrouwend op de wind. DAN WEET JE DAT JE EEN MEESTERWERK HEBT GEMAAKT!! Wij houden van jullie!!
DAN WEET JE DAT JE EEN MEESTERWERK HEBT GEMAAKT!!
Wij houden van jullie!!
Hey Dorien Prachtige tekst! waar heb je dat laten maken die vlieger? Groetjes