Nu Online
Momenteel zijn er 689 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

handtasje - enveloptasje

17-5-2010 21:10:31
Hoi iedereen,
Dit jaar een druk jaar, mijn broer trouwt en ik ook drie maanden later! Al eventjes was ik vruchteloos op zoek naar een gepast tasje voor bij mij suitekleed. In mijn zoektocht ben ik echter net op een site gestoten: http://www.bouffante.nl/ Daar vind je enveloptasjes zoveel je maar wil in alle kleuren van de regenboog!!! Ik heb er nog niets besteld dus kan niet zeggen of dat goed zit, maar het ziet er wel allemaal goed uit!
Kent iemand deze site al?

Groetjes,
Sofie

sofie
30-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2642

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik17-5-2010 21:16:45

fiogf49gjkf0d
Hallo,

Er staan inderdaad hele mooie tasje op, ik ken spijtig genoeg de site niet. Ik was dit weekend bij Van Loock in Zandhoven en daar hadden ze ook hele mooie (eenvoudige) suitetasjes. Ik heb niet naar de prijs gekeken, dus daar kan ik niet op antwoorden.

Groetjes
Annelies

mieke

Meld misbruik17-5-2010 21:51:28

Daar staan écht hele mooie tasjes op, en schappelijk van prijs! Eentje om te onthouden!

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik17-5-2010 22:00:06

Hey Sofie,
neen, ik ken deze site niet maar ik ben wel blij dat je hem op het forum hebt gezet want het is echt de moeite. Bedankt voor deze gouden tip !

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik18-5-2010 12:01:37

hey Sofie,
Ik weet niet van waar je bent, maar in de "barakken" in Menen, kan je ook dergelijke tasjes vinden. Al vanaf € 10. Je moet natuurlijk wat geluk hebben dat ze het gewenste kleur binnen hebben.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...