Nu Online
Momenteel zijn er 357 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik heb gebeld...

18-5-2010 9:53:05
Gisteren heb ik hier een topic geopend over het feit of ik naar de bruidswinkel zou moeten bellen of niet, omdat ik nog steeds niets gehoord had van hen.

Op jullie aanraden heb ik net gebeld en het verdict is... wachten tot 15/06!!!
Dat wil zeggen dat op een goede anderhalve maand mijn 1ste, 2de en desnoods 3de pas gaat moeten doorgaan. Is dat wel voldoende tijd?? Nu begin ik toch wel een beetje te stressen!

Ik had echt gehoopt dat ik deze maand zou kunnen gaan!!!
Juni is een ongelooflijk drukke maand voor mij (examens opstellen, verbeteren, klassenraden,...) en om dan daar rap rap tussendoor mijn trouwkleed te gaan passen, dat lijkt me niet leuk! Ach ja, ik stel me wss aan, maar ik had het me toch anders voorgesteld!!

Wendy
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 719

Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik18-5-2010 10:07:02

Hey!

Geen paniek... Ik kan mijn kleed ook pas in juli gaan passen. Ik heb zelfs nog geen datum maar door maak me geen zorgen al wil ik gewoon mijn kleed nog eens aan. Maar bij mij zal er ook maar een goeie anderhalve maand. Ik bekijk het wel anders: ik kan op de anderhalve maand niet veel meer verdikken of vermageren. Dus bij een eventuele 2de of 3de pas zal er niet veel moeten gebeuren.
Natuurlijk als je examens enzo hebt... niet leuk. Maar een tip die je leerlingen/studenten ook leuk zullen vinden. Niet te moeilijk maken, geeft volgens mij weinig verbeterwerk :-).

Groeten!
astridenbart110910.bruiloftsite.nl

Katrien
10-9-2010
 Meld misbruik18-5-2010 10:10:35

Ergens vind ik het niet kunnen dat je zo lang moet wachten... en dan heb ik het over het feit dat ze hun vooropgestelde datum niet nalezen. Anderzijds heb je nog tijd genoeg hoor. Tenminsten dat denk ik toch. Ik wacht momenteel ook op mijn eerste pas die nadert. Die is gepland voor 30 juli. Mijn 2e en laatste pas is op 4 september (een week voordien!).
Deze data zijn afgesproken op de moment dat ik mijn kleed bestel heb (ergens eind oktober).
Op 30 juli ga ik dus gewoon naar daar en als mijn kleed nog niet klaar is, gaan ze daar iets meemaken...
Ik zou dus nog niet panikeren.

bianca
3-7-2010
 Meld misbruik18-5-2010 10:11:30

hey

ik heb mijn kleed besteld in november
en het is nu al binnen maar mijn eerste pasbeurt is ook maar eerst 29 mei
nu denk dat die mensen er wel iets van kennen en er gerust in zijn dat het nog volddoende tijd is
nu wat ik als ik in jouw plaats was zou doen is een keer weer bellen en vragen of de 1ste pasbeurt al niet een keer iets vroeger kan plaats vinden vermits je in de volgende maand niet zo veel vrije tijd hebt
ik zelf kan ook maar om de 2 weken gaan
dus ik moet gaan 29 mei, 12 juni en 27 juni:d
spannend

groetjes
ik zou gewoon is bellen en het vragen
dat kan nooit kwaad

Elin
22-5-2010
 Meld misbruik18-5-2010 10:42:56

Hey
Bij mij was mijn eerste pas ook maar 4 weken voor de trouw (toen hebben ze de lengte afgemeten met de schoenen en moest er nog wat ingenomen worden), en de 2de 1 week voor de trouw (er moest niets meer gebeuren, en heb het meegekregen). Denk dat dat vrij normaal is, je verandert dan inderdaad niet veel meer van gewicht. En dat verstellen gaat ook heel snel, als er nog iets had moeten veranderen bij mijn tweede pas, zouden ze het ter plaatse gedaan hebben.
maak je maar geen zorgen :-)

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik18-5-2010 11:23:58

No Panic,

Wij trouwen 18/4 m'n kleed gaan afhalen 21/3 ofzo en toen was het té lang nog last minute aanpassing moeten doen.
Hebben het direct dag zelf gedaan, ik had het dus 3 weken voor m'n trouw.
Dat is lang genoeg hoor op voorhand. Ik had het dan nog bij m'n grootmoeder moeten wegsteken :).
Denk zo al de tijd dat het niet thuis hangt maar in de winkel, kan er bij u alvast niks aankomen hé!

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik18-5-2010 12:39:49

Inderdaad, geen paniek nodig. Wij trouwen op 17 juli en ik ga het mijne gaan passen voor de eerste keer op 2 juni.... Ook een kleine anderhalve maand ervoor dus...
Alles komt goed :-)

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik18-5-2010 15:55:07

hej,

ik had zaterdag mijn eerste pas, minder dan 2 maanden voor ons huwelijk, mijn 2de pas is nu 19 juni, op slechts 3 weken van onze dag,
dus maak je maar geen zorgen, het is zeker nog op tijd

Juist voor de zenuwen is het niet zo goed :-)

succes
eva

Ann
11-9-2010
 Meld misbruik19-5-2010 20:41:27

Mijjn eerste pasbeurt zal plaatsvinden een 6 weken voor het huwelijk (nog geen datum voor vastgelegd), zelf vind ik dit niet erg: nog heel veel tijd om mijn figuurtje nog wat "bij te schaven". De bruidswinkels kennen hun vak, vertrouw maar op hen! groetjes, Ann

Graziella
12-6-2010
 Meld misbruik20-5-2010 15:21:07

Ik trouw over 22 dagen !! En mijn eerste pas is afgelopen zaterdag pas gebeurd !! Denk niet dat je je zorgen moet maken, ze hebben er geen weken werk aan ook niet... Als ze er een paar uurtjes een paar dagen later aan beginnen komt het wel goed ...

Ik moet volgende week donderdag 27-05 opnieuw terug en pas dan wordt de lengte aangepakt !! Stel je voor ... :-) als je erbij nadenkt klinkt het idd wat kort maar goed...

Ik heb er alle vertrouwen in... 05 juni mag ik het kleedje dan gaan passen om te kijken als de lengte goed zit... Ben benieuwd maar komt allemaal wel in orde voor onze grote dag namelijk 12-06-2010 !!!

Grtjs en niet te veel zorgen maken...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info